sobota 9. ledna 2021

Tvoření pro batolata

Když byli můj prasynovec Teo a vnučky mojí kamarádky ještě docela malí, ráda jsem jim dělala drobné dárky. Háčkované, pletené, ale nejvíce se mi osvědčily ty z ponožek. Hlavně zvířátka a panenky.
U dětí jsou oblíbené a jejich výroba je celkem jednoduchá a rychlá. Internet vždy poradí.
Protože jsem zjistila, že většina fotek s mým tvořením je v nenávratnu, pochlubím se ještě jednou, ale vlastně poprvé. 
Opici na obrázku si Teo oblíbil natolik, že bez ní se neobešlo žádné usínání. Hračky se dají prát, takže mu opičák v postýlce dělal společnost celkem dlouho. 





38 komentářů:

  1. Evi, to jsou moc hezké hračky. A měkoučké, ňuňací. Hračky jsem nikdy nešila, ale háčkovala a naše děti si s nimi pořád hrají.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi to jsou nádherné hračky. Škoda, že už mám vnoučata veliká, ale můžu se dočkat pravnoučete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se máš na co těšit, můžeš začít zkoušet ☺☺☺

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Renatko, díky. Je to fakt jednoduché a rychle hotové.
      Dneska se nemůžu dostat na tvůj poslední článek, asi nějaká chyba, ale ještě to budou zkoušet ☺

      Vymazat
  4. Osobně jsem hračky nikdy nevyráběla, ale dobře, že jsi svou výrobu na blog dala. Je to možná inspirace, ale tím, že jsou to hračky textilní, dětem se líbí, nejsou těžké a působí mlle. Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Hezoučké ! Takové hračky mají děti rády. Jsou lehoučké, měkkounké.
    Měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi. A dětem určitě taky. Šikulka.

    OdpovědětVymazat
  7. Božínku, ta opička je nádherná ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, ty hračky jsou úžasné! Kdysi jsme s dcerou podobné dělaly pro nějakou charitu, úplně jsem na to zapomněla...
    Děkuji za připomenutí a posílá pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Pro nedonošené děti se do porodnic také háčkovaly chobotničky, tu jsem dělala jenom jednu pro čerstvě narozené miminko mé kamarádky. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, to jsou krásné hračky, věřím, že se dětem moc líbí. Jsi šikovná.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou kouzelné hračky.Já jsem vnoučatům nic takového nevytvořila.Háčkovat jsem začala až později.Škoda,mohu si něco podobného uháčkovat i teď,ale jestli bych to vůbec svedla.
    Evi,jsi šikovná.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hračky z ponožek jsou docela jednoduché, zvládla bys to určitě ☺

      Vymazat
  12. Je to moc pekné!!! Ja ale nemám na ručné tvorenie nadanie a tak môžem len pozerať ...🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda také nejsem žádná velká tvořilka, ale jednoduché věci zkouším ráda ☺

      Vymazat
  13. To je paráda! Kdybych už konečně měla nějaké pravnoučátko, taky bych to zkusila, ale to zatím, bohužel nehrozí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám ani vnoučata, bohužel, ale pro vnoučata kamarádky jsem se do toho pustila. Libuško, uvidíáš, že se nějakého pravnoučátka ještě dočkáš. Zdravím ☺

      Vymazat
  14. Evi, ty hračky jsou naprosto dokonalé. 👍👍 Bohužel moje vnoučata už jsou ve věku, kdy už mají jiné zájmy. Škoda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už také nemám pro koho tvořit, děti rostou jako z vody a ponožkový paňáca je už nebere ☺☺☺

      Vymazat
  15. Jsi šikovná. Toto bych nezvládla. :-)
    Já maximálně dělala pro své děti různé hry, karetní, logické. Už je vše pryč.

    OdpovědětVymazat
  16. Já také nejsem ta správná tvořilka, určitě bys to zvládla, ono to fakt není nic těžkého. Měj se krásně, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  17. No ta je nádherná! Já se teď učím háčkovat. Oblíbila jsem si háčkované gumičky a dělám na šále. :)

    OdpovědětVymazat
  18. To je krásné. Mně se nejvíc líbí ty kočičky.

    OdpovědětVymazat