pátek 15. ledna 2021

Na návštěvě v Praze

O tom, že s manželem chodíme rádi na procházky na Olšanské hřbitovy jsem už psala. Máme to tam opravdu kousek , je tam klid od rušných ulic a pokud vám nevadí právě toto místo, je to příjemná procházka v přírodě. Jsou opravdu rozsáhlé, jejich plocha je 50,17 hektarů.
To, že na otázku, kde jste, dost často odpovídáme, že na hřbitově, rodinu ani známé už nepřekvapí. 
Občas tam najdu nějakou zajímavost a málo jich tam opravdu není. O jednu se s vámi podělím. Pravda, na blogu už jsem se o ní zmiňovala, ale ztráta právě této fotky mě dost mrzela, takže ještě jednou. 
Podívejte se, jaká vzácná návštěva tento pražský hřbitov také navštívila, sám Bart Simpson!
Přeji hezký víkend a užívejte si procházky na sněhové peřině.  







22 komentářů:

  1. Také jsem kdysi chodívala ráda na procházky na hřbitov, ta fotka je zajímavá, opravdu tam jde vidět Bart :D

    OdpovědětVymazat
  2. I ten jeden ! Kam všude nevleze :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Barta jsem na jihlavském hřbitově ještě nepotkala. Ale jinak jsou tam také zajímavosti, jako je třeba památný strom.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ho ještě potkáš a nebo někoho jiného ☺☺☺

      Vymazat
  4. Zajímavá fotografie. Přeji Ti krásné a pohodové zimní dny. U nás na severu už třetí den v kuse sněží a tak se ven dostanu jen na úklid sněhu. Dnes naštěstí uklízeli sousedé domu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je sněhu už jenom trochu na travnatých plochách, ale děti jezdí na bobech jako o život. Místy už jezdí na blátě, ale nijak jim to nevadí ☺☺☺

      Vymazat
  5. Evi, pamatuji si na tento objev.☺ Také "rádi" chodíme na hřbitov, je tam klid a mír a pokud počasí přeje dá se posedět na lavičce☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď. když je zasněženo, tak je tam snad ještě větší klid a místní nás nakazit nemohou ani coronavirem ☺☺☺

      Vymazat
  6. Evi, na Barta Simpsona si pamatuju. 🤣😂👍
    Já už kdysi hodně dávno napsala, že mám hřbitovy ráda. Někdo to může pokládat za úchylku, ale je tam klid, pohoda a vládne tu mír.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já to beru pragmaticky. Klid, ticho, pohoda a jsem v přírodě. Také přeji hezký víkend ☺☺☺

      Vymazat
  7. Jsem v tomto totální diletant, leží přede mnou půl metrové srdce z kamenů, všichni vzdychají a já to přejdu :)
    Příjemný zimní víkend, Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy také vidím prd, ale občas se zadaří. Také přeji hezký, zasněžený víkend ☺☺☺

      Vymazat
  8. Evičko, taky chodíme na hřbitovy moc rádi, ani Olšany jsme neminuly. Máme je celkem prochozené, ale Barta jsme tam nepotkali :o)
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na vás příště vybafne. Zdravím a přeji krásný, zimní víkend ☺☺☺

      Vymazat
  9. Suoer fotka! Ten strom skutočne vyzerá ako Simpson! Je zaujímavé ako aj príroda dokáže srandovať! Humor nesmie chýbať ani teraz, keď sa nám tu rozťahuje "madam korona"! Tak, prajem samé pohodové a veselé dni. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda umí potěšit i překvapit. Také přeji hezký víkend, u nás tentokrát opravdu zimní se sněhem ☺☺☺

      Vymazat
  10. Také chodívám na hřbitovy, když jsem někde poblíž. A na ten náš hřbitov, i když není malý jsem konečně mohla vyjít i po svých a navštívit rodiče. jen jsme se u nás dost narozčilovali, protože se změnil správce hřbitova a hroby byly zarostlé tak, že nebyla ani vidět výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  11. Tady jsou některé staré hroby hodně zarostlé, zřejmě už nemají majitele, který by platil ze pronájem. Na hřbitově manželových rodičů se o okolí hrobu starají jejich majitelé, správce o veřejné cesty a samozřejmě rozptylovou loučku.

    OdpovědětVymazat
  12. Ač jsem se byl kouknout na Malostranské hřbitově a tzv. Hřbitově bláznů v Bohnicích, a přilehlém psím, a Oldanske hřbitovy z venku připomínají kus zelené a podobně jako Dablicky hřbitov jim jsou, je to zvláštní pocit chodit po hřbitově... M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu zvláštní, někdo to vůbec nebere, ale mně to zase tak zvláštní nepřipadá. Každý jsme jiný ☺

      Vymazat