pátek 30. září 2022

Jmenuji se Matýsek

 Jmenuji se Matýsek, jsem biewer teriér a minulý týden jsem našel svoji novou rodinu. Mám starší ségru Rozárku, tak doufám, že mě seznámí se všema nástrahama psího života i s tím,  jak to u nás doma chodí. 
Máme i zahrádku, tak se moc těším, jak tam spolu budeme dovádět. Určitě mě budou mít moc rádi, to už jsme za těch pár dní poznal a s Rozárkou už jsme kámoši. 
Tak tohle je nový přírůstek v rodině mojí dcery, k rychlonožce Rozárce se přidal nádherný Matýsek. Hlídat ale určitě nebudu, jednak už nejsem důvěryhodná a já sama už nechci zažívat další horory.  
(červen Devět dní strachu a bezmoci). 





18 komentářů:

  1. Evi, ta je nádherná. Přímo k pomazlení. U vás ji bude dobře. Přeji v všem mnoho krásných společných chvil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, také doufám, že bude v nové rodince spokojený. Zdravím 😀

      Vymazat
  2. Evi,ani se ti nedivim,že nechceš být hlídací 🥰Moc hezky pejsek,ten náš už stihl ohryzat nohu kuchyňského stolu. Vnuk nyní šetří na nový stůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u štěňat se s nějakým tím rozkousáním nábytku nebo bot musí počítat. Kdysi naše štěně pudla rozkousalo sousedce pantofle, které jí tenkrát někdo dovezl z Jugoslávie. Měj se hezky, ahoj 😉😀

      Vymazat
  3. I když je Matýsek neuvěřitelně sladkej bobánek, naprosto chápu, že po té útěkové story už hlídat nechceš :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, hlídat už nechci ani rybičky v akváriu, snad ani kuře v mrazáku. Pěkný víkend, i když u nás momentálně docela dost prší. Měj se, pá 😀😊

      Vymazat
  4. Krásný,roztomilý pejsek,kdo by ho neměl rád.
    Nedivím se,že hlídat už nechceš.Neposlušní pejskové jsou problém.
    Já ho mám trochu s dcery maltézačkou.Dnes budu hlídat synovu Bleky a na ni se moc těším,ta poslouchá.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Bleky je u vás skoro jako doma, ta se hlídá sama. Matýsek se mi také moc líbí, je fakt jako plyšák 😀

      Vymazat
  5. Evi, to je roztomilost sama! je fakt jako plyšáček! Snad ho Rozárka nenaučí i lumpárny :o)
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, naštěstí to nebude moje starost 😉 Dcera nemá děti, tak si to vynahrazuje pejskama, tenhle přírůstek je hodně mazlící. Užij si pěkný víkend, i když u nás teď docela pěkně prší. Pá 😉😊

      Vymazat
  6. Ten je roztomilý. ❤🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Je krásný, jako plyšáček !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také se mi moc líbí. Teď opravdu vypadá jako plyšák 😀😊

      Vymazat
  8. Evi, to je roztomilý drobeček. Je krásně zbarvený. Ať se mu v nové rodině líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to jeho zabarvení se mi také moc líbí. Snad budou spokojení všichni.

      Vymazat
  9. Krásný plyšák, je fajn, že se může vybouřit na zahrádce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách je opravdu jako plyšová hračka. Snad se mu bude dařit. Díky za návštěvu, zdravím 😉

      Vymazat