neděle 11. června 2023

Skvělý pan doktor

Problémy se zubem návštěvou u paní zubařky neskončily, přestože se snažila jak jen mohla. Hned po víkendu jsem musela za mým stomatologem, který se nejprve také snažil vyřešit problém neinvazivně. Bohužel, zub si nechtěl nechat říct. Termín odjezdu na dovolenou se rychle blížil a já začala propadat panice. Můj skvělý doktor nakonec problém vyřešil, i když jsem nevěřila, že se tahle varianta dá v tak krátkém čase stihnout. Povedlo se, zítra odlétáme.
Minulé pondělí zub vytrhl, v úterý jsem šla na otisky a ve čtvrtek už byla moje stávající protéze doplněná o nový přírůstek. Neskutečné se stalo skutečností a já jsem všem neskonale vděčná. Panu doktorovi patří obrovský dík. Jediné, čeho se obávám je to, že mi asi brzo odejde do důchodu. Kde budu tak skvělého zubaře hledat? Je teda pravda, že zakázek z mé strany už moc nebude, ale stejně .....










22 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní11/6/23 20:46

    Lezarts
    JJ vše je o lidech.
    Přeji hezkou dovolenou, a ať už se Ti nemusí nikdo podívat na zoubek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, u mě už toho k pokoukání moc není 😀😁

      Vymazat
  3. Evi, já bych chtěla, aby nám zuby stále dorůstaly, jako žralokům. Pa a krásnou dovolenou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to by bylo přání většiny z nás. My si to musíme prostě "vyžrat" s celou parádou. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  4. Zoubky umí pozlobit,ale když je skvělý doktor...
    Evi,přeji Ti krásnou dovolenou a pěkný let

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní11/6/23 23:01

    Přeji krásnou dovolenou, Evi 🌞🍀🥰 Alena - tetkapernikarka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsem ráda za tebe!
    Přeji krásnou dovolenou!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc děkuji. Doufám, že dovolená vyjde, myslím celkově. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  7. Evi, Tvůj zubař je empatický kouzelník! Krásnou dovolenou přeji!

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes si člověk musí zubaře považovat, ať takový nebo makový. Hlavně, že Ti to "spravil" a teď hurá na příjemnou dovolenou! Ať vše vyjde podle představ. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky. Doufám, že nám dovolená vyjde. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  9. Hurá, hlavně, že se vše vyřešilo!
    Přeji ti krásnou dovolenou, Evi :).

    OdpovědětVymazat
  10. Já svého zubaře považuju přímo za poklad😊

    OdpovědětVymazat
  11. Evi v dnešní době snad zázrak. Tak si dovolenou užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, máš pravdu, dobrý zubař je skoro zázrak. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  12. Evíku jsem ráda a měj krásnou dovolenou♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dovolená je za námi a teď pokračujeme na chatě. Moc zdravím 😀

      Vymazat