středa 28. června 2023

Hóóódně rychlý oběd

 Jahodová sezóna je tady, jahody koupíte snad všude a tak se vrháme do přípravy všech možných dobrot. Receptem na jahodové knedlíky vás neoslním, každý máme stejně svůj nejoblíbenější. Ti, kdo zavítají na můj blog možná vědí, že já a kynuté těsto, to prostě dohromady nejde. Přesto vám takový recept nabídnu. Dělala ho moje tchyně, ta si ale samozřejmě kynutý knedlík dělala pěkně podomácku. Já jsem to vymyslela po svém, je to opravdu hned hotové a pochutnali jsme si moc.

Kynuté jahodové knedlíky

1 kynutý knedlík
1 kg jahod
máslo
moučkový cukr
šlehačka, zakysaná smetana, tvaroh nebo pribináček

Koupený knedlík nakrájejte na plátky a na pařáčku ohřejte. Plátky polijte rozpuštěným máslem, rozmačkanými jahodami s cukrem a na ně pak přidejte to, co máte nejraději. U nás se osvědčil tvaroh a pribináček nebo jen zakysaná smetana. 












22 komentářů:

  1. To je super nápad! Díky , určitě vyzkouším. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní28/6/23 10:35

    Lezarts
    Letní dieta😁. Pro mě dobrý desert👍

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní28/6/23 14:57

    Fukcarinka - Evi,není mě jasné -knedlik co je přílohový?

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, přesně tak, kynutý přílohový knedlík bez housky 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Já se patlám plněnými kynutými,zrovna o víkendu,ale tvoje rychlá varianta není špatná.Třeba jako moučník
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, většinou dělám ovocné knedlíky z tvarohového těsta, ale tohle byla fakt dobrá rychlovka 😀

      Vymazat
  6. Evi to je nápad ! Já jahodové knedlíky dělám klasiku kynuté, naposledy zrovna včera. Tvoje varianta je rozhodně rychlejší, určitě to zkusím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, téměř bezpracný oběd. Většinou dělám tvarohové těsto, ale tohle nemá chybu. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  7. Tak to je super rychlý oběd! Já používám místo knedlíku tvarohové noky, jahody občas nahradím jablíčky se skořicí nebo broskvovým rozvarem, případně co je zrovna po ruce, za deset minut hotovo vymalováno :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také dobrý nápad, určitě se někdy hodí. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  8. Tak to tedy zírám, to by mě nenapadlo! A vzpomínám na kynuté jahodové knedlíky od maminky mého muže - ty byly nepřekonatelné...
    Evi, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, proč si vaření neusnadnit, že? Knedlíky byly fakt skvělé. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  9. Já dělám tvarohové těsto od švagrové a tohle je ale vychytávka! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovocné knedlíky také většinou dělám z tvarohového těsta. Tohle byl momentální nápad na rychlý oběd při cestě na chatu 😊

      Vymazat
  10. Tak to je pro mne novinka. A vůbec tedy nepochybuji, že je to dobré. Já dělám těto tvarohové. Mamka dělávala kynuté ovocné knedlíky. Ty borůvkové mám v paměti dodnes. Nadýchané...... ááách. Blbouni se jim tady u nás říká.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, i u nás doma se říkalo blbouni. Pěkný víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  11. Evko, tak něco takového jsme dnes měli - malé kynuté knedlíky a poléváme jahodami se šlehačkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, to je dobrůtka. Stačí i jen samotné jahody se šlehačkou. Měj se hezky, užívej si léto v klidu, pá 😀

      Vymazat
  12. Mňam dala bych si Evíku.🌺👍

    OdpovědětVymazat
  13. Ivetko, je to raz dva hotové 😉😊

    OdpovědětVymazat