sobota 1. července 2023

Opět něco z knihovny

Knihovna bude mít opět letní provoz, proto jsem si byla před prázdninami nafasovat další porci knih. Čtení je jeden z mých oblíbených koníčků, tak musím i na chatě mít nějakou zásobu čtiva. Ne, že bych tam nějaké ty knížky nenašla, mám jich docela dost, od dětských třeba až po detektivky, ale jistota je jistota. Dneska vám představím zatím poslední přečtenou knihu. 

Linda Castillo  Labyrint tajností 

Jeden z dalších autorčiných thrillerů z amišského prostředí. Příběh začíná nočním požárem na farmě rodiny Gingerichových, při kterém shoří stará stodola a v jejích troskách se později najdou i ostatky jejich nejstaršího syna  Daniela, kterého rodina po požáru marně hledá. 
Požár řeší náčelnice Kate, do jejíhož okresu farma spadá. Kate je bývalá amiška, problémy komunity proto velmi dobře zná. Při vyšetřování případu vyplouvá jedno děsivé tajemství za druhým.
Případy náčelnice Kate z amišské komunity jsem si celkem oblíbila, a tak občas po nějaké její knize sáhnu.





Moje zásoba na následující dny 

 



20 komentářů:

  1. Evi,jsi skvělá čtenářka.Vypůjčila jsi si zajímavé tituly.Jsem teď nešťastná,protože nesmím moc namáhat oči i když než četba je horší PC a nejhorší mobil.Ale u těch se moc nezdržuji,nejvíce čtu.Mám oční migrénu.Tak jsem vrátila do knihovny knížky a žádné si nepůjčila.
    Začalo mě to už,když jsem chodila do práce a při uzávěrce jsme čučely s kolegyní i více jak 12 hodin do PC.Snad se to zklidní.
    Měj se hezky


    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je mi moc líto, moc dobře si to nedovedu představit. Pořád někam nebo do něčeho koukáme a ani si neuvědomujeme, jak jsou pro nás oči důležité. Držím palce, ať jsou oči co nejdříve v pořádku. Měj se hezky, moc zdravím, pá 😉

      Vymazat
  2. Jééé, na čtení mně kvůli dvěma zahradám vůbec nezbývá čas a moc mě to chybí a mrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, práce šlechtí, jen jestli ty nechceš být šlechtična? 😉 Vzhledem k tomu, že na zahradě nepěstujeme žádnou zeleninu kromě rajčat, tak jenom zalévám kytičky, a to moc práce není. Měj se hezky, zdravím, pá 😀

      Vymazat
  3. Anonymní1/7/23 22:41

    Evičko,děkuji za tipy🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, třeba se nějaký ten tip bude hodit. Právě dočítám Zkázu z lékařského prostředí. Líbila se. Měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  4. Já taky hodně čtu. Do knihovny jsem chodila už v pěti letech a to čtení mi zůstalo.
    Máš pěknou letní kupičku knížek. Žádný titul jsem nečetla. Jenže ono to ani není možné. Je tolik knih. Ale myslím, že jsem toho už přečetla hodně Rodiče měli hodně knížek a i u mně doma taky není o knížku nouze. Jen už je kupuji ojediněle- není kam je dávat.
    Měj se hezky a užívej léta !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také jsem s knihovnou začala docela brzo, ale tak jako ty, to ne. Knížky už také nekupuji, přesně jak píšeš, málo místa, přesto někdy neodolám. Měj se hezky, pá 😊😀

      Vymazat
  5. Evi, ráda jsem se podívala. Teď mám tolik pracovního čtení, že na knihy už nemám moc kapacity, respektive oči stávkují...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to naprosto chápu. Jako důchodkyně mám toho času přece jenom víc, takže knihy jsou mým parťákem 😀 Měj se krásně, pá 😉

      Vymazat
  6. Anonymní2/7/23 15:50

    Lezarts

    Prostředí Amišů, tak to mě hodně zajímá.
    Přeji pěkný čas s knihou i zahradou☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, až díky této autorce jsem se o nich dozvěděla víc. Přiznávám, že pro mě byli celkem neznámou kulturou. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  7. Máš prci čtení.

    Já jsem teď na čtení lenoch, raději jdu na procházku nebo pokud nemůžu ven, tak spíše háčkuji. Měj se moc hezky a užij si léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, také jenom neležím v knížkách, občas něco tvořím, ale v lese jsem už delší dobu nebyla. Musím to napravit. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  8. Čtení je láska. Já osobně si bez knih nedovedu představit prázdniny. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za návštěvu mého blogu. Hned jsem nakoukla na tvůj a musím ho pořádně prozkoumat. Tipů na čtení tam bude hodně. Měj se hezky, pá 😉😀😀

      Vymazat
  9. Evíku je fajn že čteš já také ráda četla, ale po mé mozkové bohužel mi čtení dělá problémy :-) Krásné léto přeji.🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to je mi líto, určitě máš zase jiné zájmy, třeba kytičky. Měj se hezky a opatruj se 😉😄

      Vymazat
  10. Já zase čtu spíše od podzimu do jara. Pak už moc času na čtení nemám. Je to výjimečně. Evi užívej si léto na chatě.b

    OdpovědětVymazat
  11. Mamko, také si užívej léto na zahrádce, práci nepřeháněj ta neuteče. Opatruj se, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat