neděle 16. července 2023

To byl zase den

  Sobota byla jako vymalovaná, na mě sice až trochu dost horko, ale to by problém nebyl, zvlášť když je za chatou bazén. Je léto, tak se teplo dá očekávat. Horší problém byly opět moje zuby, teda jen jeden. ale to stačilo. Od pátku se začal ten neřád ozývat a v sobotu už byla bolest nesnesitelná. 
Na internetu jsem si našla zubní pohotovost v nemocnici v Benešově, tak jsme odpoledne vyrazili. Nepříjemné překvapení mě čekalo hned při vjezdu, kde jsem se dozvěděla, že pohotovost byla zrušena už asi před osmi lety. Proč je na internetu dodnes provozní doba, to jsem nějak nepochopila. Jeli jsme do Prahy do nemocnice v Krči a při vší smůle jsem měla trochu štěstí. Byla jsem v čekárně druhá. Vzhledem k tomu, že už jsem od svého doktora věděla, že zub půjde brzo ven, rozloučili jsme se. 
Můj stav vypadá asi takhle
sobota dopoledne Bylo nás pět
sobota navečer      Čtyři v tanku a pes 
bude následovat    Tři chlapi v chalupě
                              Dva divoši
                              Sám doma
                              Temno

takhle to začíná 



a takhle končí 



19 komentářů:

  1. Anonymní16/7/23 16:56

    Tetkapernikarka
    Evi, mě Tvůj článek i pobavil 😊
    Je mi jasné, že Tobě do smíchu moc nebylo. Zuby umí pěkně potrápit, znám to spíš ale jen od své maminky. Tu zuby hódně zlobily.
    A ten Tvůj stav nakonec, jak píšeš, to je trefný 😁
    Evi, ať Tě teda nezlobí ten zbytek, užívej teplých dnů ve zdravičku a pohodě 😊🍀🍀🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, je to pravděpodobně dědictví po matce, táta měl ve svých skoro 94 letech vytržených snad jen pět zubů, a to asi zdědil můj brácha. Každý jsme dostal něco, pro mne teda žádná výhra 😀 Měj se hezky, moc zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/7/23 22:45

    Evičko,nám se to směje,ale čeká nás to také.Hlavu vzhůru,dostaneš do své huby🥰(promiň),nové zuby.Doufam,že tě to nebude stát majlant, kdysi dávno jsem dala z legrace manželovi ke kulatina - poukazku na libovolnou částku čerpání z účtu. Připomněla jsem v dodatku pod čarou,aby pamatoval na nové zuby do své huby. Taky ještě ten rok vysolil na pár zubů přes 30 tisíc,dnes by to bylo jednou tolik. Zdravím a přeji i přes to vše pohodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, původní protéza mě nestála moc asi 12 tisíc, takže doufám, že to taková hrůza nebude. Uvidím, jak to dopadne, ve středu jsem objednaná, tak se domluvíme. Před měsícem úprava protézy s doplněním jednoho zubu stála jen šestnáct stovek, náš pan doktor je lidumil. Zdravím 😀😉

      Vymazat
  4. Anonymní16/7/23 22:46

    Fukcarinka- Evi,anonym jsem já 😱🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,článek si napsala velmi vtipně a mě hodně pobavil,ač bolest zubů byla zatím ta nejhorší,co jsem v životě poznala.Také mě štve,že údaje na internetu se neaktualizují,moje kdysi doktorka,která je už šest let v důchodu tam pořád nabízí služby.Tak snad už je lépe.Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, teď už je to pohoda. Ve středu jdu k zubaři abychom se domluvili, co dál. Měj hezky, pá 😉

      Vymazat
  6. Evi, vidím, že to bereš s humorem! Mám zubařku - kamarádku, jejich zákroků se trochu bojím, ale zatím krom prevence nebylo ničeho třeba. Snad to tak ještě chvíli vydrží...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to je skvělé. Já mám problémy už od prvního porodu, a to už je pěkně dávno. Také přeji hezké dny, pá 😉😀

      Vymazat
  7. Zuby dovedou potrápit. Tak snad už je lépe. A přikláním se k tomu, že určitá dědičnost ohledně kvality zubů je.
    Měj už jen a jen klidné letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, o tom jsem přesvědčená. Já už nemám skoro nic a brácha je naprosto v pohodě. Každý jsme to zřejmě podědili jinak. Já po mámě a on po tátovi, má to někdo štěstí 😉😊

      Vymazat
  8. Anonymní17/7/23 10:03

    Lezarts
    I když vtipně sepsáno, nebyla to pro Tebe zase taková legrace?! Hlavně, že konec je dobrý!
    Přeji klidný zbytek léta, bez urgentních návštěv zubaře!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve středu jdu k zubaři, musíme se domluvit, co dál. Za poslední dva měsíce to nebylo nic moc. Měj se hezky a užívej sluníčko 😉😀

      Vymazat
  9. Krásně popsané, zasmála jsem se. Na bolest zubů jsem nikdy moc netrpěla. Před měsícem mi vypadla blomba a jsem k zubařce objednaná až na 31.7. Zatím to reaguje na teplé a studené. Trhání zubů u mne trvá déle než porod. Mám průkazku / říkám tomu průkaz středně nebezpečného zvířátka/ A to musím hodinu předem dostat antibiotika a po vythnutí znova . Evičko děkuji za návštěvu mého blogu. Komentíky mě potěšily ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Kvetko, také děkuji za návštěvu. Já bych o zubech mohla vyprávět, ale veselé by to moc nebylo 😉 Držím palce ať tě zákrok nebolí a moc zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, tak totoe potkalo před dvěma roky den před odjezdem na dovolenou. Do rána v den odjezdu jsem měla tvar jak balón. Náš zubař měl dovolenou a zubařka z vedlejší ordinace mě odmítla!!! i při bolesti ošetřit, přestože v čekárně ani v ordinaci nikdo nebyl. Naštěstí jsem našla jiného zubaře, který mi zub vytrhnul. Jinak bych musela hledat zubaře někde cestou. Měj se pěkně a trable ať se ti raději vyhnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak to musely být nervy. Nejen bolest, ale ještě stres před dovolenou, jak to dopadne. Nakonec docela dobře. Měj se hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
  12. Evi tak to s Tebou soucitim, to je nepříjemné moc. Ale popsala jsi to moc vtipně, tomu jsem se zasmála. Hlavně ať to máš v pořádku a nebolí to, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už to nebolí, zub skončil asi někde v koši. Zítra se jdu k zubaři poradit, co bude dál. Měj se hezky, moc zdravím 😉😊

      Vymazat