sobota 8. července 2023

Nenápadný velký pomocník

Když se kdysi začínaly objevovat PET lahve s vodou, byla jsem přesvědčená, že tohle kupovat nebudeme. Přece nebudu utrácet za vodu. Samozřejmě, že všechno je jinak. Limonády nekupujeme, ale neslazenou ochucenou, nejlépe citronovou Prolinii máme rádi. Problém je, že se mi v poslední době nedaří petku otevřít, někdy s tím má problém i manžel, který má v rukách síly dost. U mě to bude zřejmě artrózou v kloubech, která se občas nečekaně a docela bolestivě objeví nebo je to i tím, že síly prostě s věkem ubývají. 
Každopádně můj problém vyřešil syn. Zakoupil ve vietnamské prodejně plastové sluníčko, které po nasazení na lahev naprosto bez námahy petku otevře. Možná, že o tomto malém a přesto velkém pomocníkovi víte, nicméně každá rada dobrá, třeba se někomu informace bude hodit. 
Dá se koupit nejen ve vietnamských prodejnách, ale i v domácích potřebách. Za pár korun koupíte někde jako kusovku, jinde v balíčku. 






24 komentářů:

  1. Srdečně Tě zdravím.
    Máme doma něco podobného, jen nemá tvar sluníčka. Krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, také přeji pěkné dny. Ten dnešní je pořádně vyhřátý, docela až dost 🌞

      Vymazat
  2. Anonymní8/7/23 18:04

    Fukcarinka - Evi také mám doma takového pomocníka🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už se bez něho neobejdu. Jedno sluníčko je doma, druhé na chatě a v záloze je také jedno. Měj se krásně, pá 🌞

      Vymazat
  3. Mám také někdy problém. Sluníčko jsem neviděla, ale mám takové udělátko něco jako kleště kombinačky s různými průměry ozubených otvorů. Problém mám někdy s otevřením zavařenin. Ale i na to jsou pomocníci. Sluníčko vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tohle je docela malé udělátko, už ho mám i na chatě. S těmi zavařeninami vyzkoušej tohle, mě to funguje. Uzávěrem poklepávej o stůl nebo pracovní desku pěkně dokola a víčko povolí. Někdy je třeba poklepat vícekrát, ale výsledek se dostaví. Měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Míšo, ty máš ještě sílu, ale někdy se to udělátko hodí, uzávěry někdy drží fakt hodně pevně. Měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  5. Ahoj Evi po sluníčku se podívám, to se hodí. S otevíráním mám taky problém, moc bolí ruce. Přeju hezkou neděli, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, určitě nebude problém sluníčko koupit, strýček google poradí. Měj se hezky a užívej si sluníčkové dny 🌞

      Vymazat
  6. To je vychytávka, za kterou děkuji. Bez manžela si v poslední dobou vodu neotevřu.
    Evi, měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jsem ráda, jestli ti vychytávka pomůže. Užívej pěkné léto a měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  7. Anonymní9/7/23 09:06

    Lezarts

    I silák s tím má často problém. Já mám na to nůžky, které mají speciální otvor na otevírání PET láhví. Ale ta tvoje věcička je šikovná, vejde se do kapsy👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, právě, že nezabere moc místa. Mám doma, na chatě a jedno sluníčko rezervní. Měj se hezky, užívej sluníčkové dny, pá 🌞

      Vymazat
  8. Anonymní9/7/23 09:12

    Tak to si hned koupím! Taky mám velký problém s otevíráním PET lahví.
    Díky za tip a měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, jsem ráda, když ti sluníčko pomůže, pá 🌞

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, chtěla bych moc poděkovat za milý komentář. Spánek je lepší, ale po operaci pejska počítám s tím, že ho budu v noci zase často kontrolovat. Ale věřím, že později to bude zase lepší :)
    Tohoto pomocníčka znám, ale teď přemýšlím nad tím, proč ho doma nemám :D Měla bych si ho taky pořídit. Ne vždycky je poblíž nějaký silák.
    Ještě jednou děkuji a přeju hezké slunečné dny, i když ta teplota by mohla být maličko nižší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, díky za návštěvu blogu i za tvůj komentář. Moc ti přeji aby se zlepšilo tvoje zdraví a operace pejska dopadla dobře. Také naše Barča letos absolvovala operaci kýly, byla to už její druhá operace kýly a tentokrát byl trochu problém s hojením, ale všechno je OK. Držím palce, měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  11. Anonymní10/7/23 16:53

    Díky za tip, Evi. Taky se po sluníčku podívám, to se bude hodit. Znám jen ty nůžky s otvorem, jak psala už Renata. Přeji krásné dny 🌞😊🥤🍺😁🍀🙋

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní10/7/23 16:54

    Jejda jméno 🤦‍♀️😁psala Alena - pernikarka 😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, sluníčko je skvělé právě pro svoji mini velikost, vejde se všude. Měj se hezky, užívej si léto a opatruj se, pá 😉😀

      Vymazat
  13. Jé, Evičko moc díky za skvělý tip ihned manželovi ukážu. Já mám velký problém otevřít petku jelikož nemám v ruce sval.🌞😊 Měj se hezky a hlavně ve zdraví♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tohle je vážně skvělý pomocník, budu ráda, když ti také pomůže. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  14. Dřív jsem bez problémů otevřela a v poslední době se víčka nějak zmenčila či co a taky neotevřu. Pomocníčky taky používám

    OdpovědětVymazat