úterý 4. července 2023

Neležím jen v knížkách

Přestože čtu fakt hodně ráda, jenom v knížkách opravdu neležím. Snažím se i něco vytvořit, zahrádka také občas potřebuje nějaký můj zásah a samozřejmě pravidelné odpolední blogování. Jenom procházky lesem jsem teď zanedbávala, ale to určitě napravím a doufám, že dojde i na oblíbení koupání v řece. Prý nás čekají vysoké teploty, takže teplota vody bude přijatelná i pro mě, těším se. Je fakt, že se stoupajícím věkem velká vedra nemusím, ale díky tomu, že si denní režim můžu upravit podle sebe, dá se to zvládnout. 
Do našeho altánku na chatě jsem vytvořila další pokus o vintage obrázek. Inspirovala mě stará koňská podkova a opět klíče a noty. 



                                                              

19 komentářů:

  1. Evíku máš to moc krásné a jsi také móóc šikovná, nápad skvělý aj čarodějnici máš i já jich mám plno oni odhánějí nemoce :-) Opatruj se a přeji krásné léto.🌺👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem o čarodějnicích nevěděla, asi proto jich má moje sousedka doma snad milion 😄😁😄

      Vymazat
  2. Evi, ty rozhodně nezahálíš! Obrázek je na chatu jako dělaný!
    Přeji příjemný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc děkuji a také přeji hezké dny 😄

      Vymazat
  3. Evi,taky hodně čtu,ale většinou ráno a nebo večer v posteli a stihnu toho přes den hodně.Vždyť máš chalupu,venčíš pejska a tak máš jistě pořád,co dělat.
    A tvé výtvory se mi moc líbí.Je to milé oživení interiéru.Já teď šiju dceři do hospody prostírání,ale s mýma rukama je velký problém s navlékáním jehly.Manžel má zase moc velké ruce a tak se občas u toho vztekám.
    Měj hezké sváteční dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já nešiju, nebaví mně to a jsem na to levá. Měj se a opatruj se, pá 😉

      Vymazat
  4. Moc pěkné oživení altánu.
    Měj se hezky a užívej léta !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní5/7/23 10:17

    Lezarts

    Luxusní výzdoba, tam se bude dobře odpočívat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renata, odpočívá se tam skvěle, to mi také jde 😉

      Vymazat
  6. Moc krásná výzdoba!!! Přeji Ti pohodové letní dny

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní5/7/23 22:24

    Tetkapernikarka
    Evi, jsi šikulka 👍😊
    Přeji Ti pěkné léto 🌞😁🍉🌻🍦🍀🙋
    Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi, obrázek se mě moc líbí, jsi šikovná. Měj se hezky a užij si pobyt na chatě, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, ten název je výstižný a v létě je třeba něco podnikat. Výlety lákají a chata - to je inspirace a také možnost uniknout z víru velkoměsta. Na výrobku se mi líbí i použití not, ještě tak si umět zabroukat to Allegro strepitoso... Při kafíčku, při vínečku, panečku, to je pohoda. Je hezké to začlenění klíčů, někdo schovává klíč pod rohožku, Ty máš lepší řešení. Je to parádní altán, takový nemáme. 👍.

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, přes léto je altánek hóóódně využíván. Skvěle se tu odpočívá. s knížkou i bez a ráda tu brouzdám na internetu, navštěvuji blogy, prostě parádní relax podle nálady. Zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat