pátek 28. července 2023

Návštěva pražského zahradnictví

Na jaře obcházím zahradnictví, tržnici a farmářské trhy za účelem nakupování nových sazenic kytiček, bylinek a rajských jablek. Vzhledem k tomu, že jsme se rozhodli upravit okolí kolem našeho jezírka, vyrazili jsme do zahradnictví za nákupem trav. Výběr byl velký, některé ceny krásně rozrostlých trav byly také velké, dá se říct přímo vysoké. Přesto jsem si vybrala. Jednu vysokou, nádhernou zeleně pruhovanou už u jezírka máme dlouho a každoročně nám dělá radost. Dokoupila jsem čtyři trávy různých druhů i různých velikostí, připravila kameny k dekoraci a teď čekáme na zeminu od souseda a můžeme začít. 
V zahradnictví jsem si to užívala, kromě sadby květin, keřů, trav a ozdobných stromků se mi líbily i doplňky do zahrady nebo domácnosti, hezky naaranžované a barevně sladěné. Bylo se na co dívat. Koukněte se se mnou.









Objevila jsem i bahenní ibišky, které neznám. Mají obrovské květy, nafotila jsem je, ale nekupovala.





25 komentářů:

  1. Anonymní28/7/23 20:43

    Tetkapernikarka
    Evi, to by se utrácelo, že? Krásné zahradnictví je to. Taky si občas zajedeme.(většinou se sousedkou) Jen tak, ale i když moc nakupovat nechci, vždy to dopadne opačně 😁 Ať se podaří zvelebit jezírko a věřím, že potom budou i fotky 😊🍀🌞🙋 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kolem jezírka se pracuje, už je zasetá i tráva, ale pár okrasných budu ještě muset dokoupit. Až bude okolí jezírka ke koukání dám i fotky. Měj se hezky, pá 🙋‍♀️🤩

      Vymazat
  2. Anonymní28/7/23 20:48

    Fukcarinka - Evičko,tam by se utráceli🥰.Jestli nám vyjde dovolená,tak se také v jednom zahradnictví pokocham. Vedle je zahradní restaurace😁tam posadil manžela a budu se kochat o kousek dál. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to jsem měla také udělat, posadit mužského do restaurace 😀 Na kochání nebylo tolik času, co jsem si představovala, hrrr nakoupit a co nejdříve domů. Lepší je to s kamarádkou nebo sama, ale potřebovala jsem odvoz autem, nebyla jiná možnost, já už dávno neřídím. Měj se hezky, zdravím 😜😘

      Vymazat
  3. Evi,to je krásné zahradnictví a co toho tam mají.Já objížděla zahradnictví
    kvůli balkonovým rajčatům a sehnala.Dcera chtěla jeden druh paprik a ty neměly.Okrasné trávy jsou hezké,měla jsem je také na zahradě až mi je jednou manžel posekal.Nepoznal to,že jsou jiné.
    Ibišky jsou krásné,ale asi jsem je neviděla.Dcera má ty normální dva fialové keře.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, teď se směju, ale s těma chlapama je to někdy fakt složité. Jeden by je v ten moment nejraději něčím praštil, ale na druhou stranu, jsme rádi, že je máme. Jako důchodci jsme spolu od rána do večera, a to asi není úplně ideální stav, někdy je to o nervy 😅 Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  4. Tak to je tedy opravdu parádní zahradnictví! Tam bych si tedy užila...
    Evičko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, líbilo by se ti tam, o tom jsem přesvědčená. Jen to chce někoho, kdo by si tu nádheru vychutnával s tebou. Můj muž je typem nakoupit-vypadnout 😃 Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  5. Anonymní29/7/23 10:52

    Lezarts
    Velice nebezpečné místo pro bankovní kartu😁
    Bahenní ibišek mám už několik let, když kvete je to krása!
    Přeji hezké tvoření kolem jezírka☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, tam se peníze dokáží hodně rozkutálet. Ty ibišky jsem viděla prvně a jsou fakt nádherné. Když bahenní, tak se zřejmě pěstují někde, kde je hodně vlhko, kouknu na internet. Měj se, ahojky 😀😉

      Vymazat
  6. Evi to je krásné místo. Tam se dá vybírat, že by člověk osázel kdeco. My již jsme zahradu pustili, protože manžel už tam nic dělat nemůže a já už také tolik nezvládnu, jako tomu bylo dřív. Lokty a ramena i kyčle pak bolí a tak mám aspoň záhonek před bytovým domem a i ten mi dává zabrat. Tak ti přeji, ať ti vše hezky roste a dělá ti radost. Ty trávy vždy obdivuji a líbí se mi, kolik je druhů. Tak až si vše naaranžuješ, tak doufám, že se pochlubíš tou nádherou.Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, okolí jezírka už je docela upravené, ale zjistili jsme, že by to ještě nějakou ozdobnou trávu chtělo. Až bude na co koukat, určitě fotky dám. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  7. Zdravím Evo, děkuji za návštěvu. Tak toto je úžasná pastva pro oči. Bahenní ibišky neznám. Vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, také jsem ty ibišky viděla prvně, ale květy mají obrovské, krásné. Měj se hezky, zdravím, pá 😉😀

      Vymazat
  8. Anonymní30/7/23 08:38

    Bezva zahradnictví. Taky mám taková místa ráda. Bahenní ibišek neznám. Květ je to tedy krááásný.
    Pěknou klidnou neděli !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, květy mě upoutaly svojí velikostí, byly fakt krásné. Měj se hezky, zdravím 😉😃

      Vymazat
  9. Bahenní ibišky také neznám, díky za osvětu:)

    OdpovědětVymazat
  10. I pro mne to byla novinka, celý život se učíme a objevujeme něco nového. Květy byly fakt nádherné, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  11. To je úplné pohlazení po duši :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je paráda, tam bych se vyřádila, jen už nemám kam sázet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vidím tvoji krásnou zahradu, tak se nedivím, že už bojuješ s místem 😀 Díky za návštěvu, zdravím 😉

      Vymazat
  13. Tak to musela být pastva pro oči, tam bych se vyřádila hihi. Bahenní Ibišky také neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ty ibišky jsou celkově velké a květy mají obrovské. Určitě by se ti tam líbilo, ale některé ceny už méně, myslím, že tam jsou ceny hodně vyšponované. Ale nějakou radost si člověk udělat musí. Měj se, pá 😀😉

      Vymazat
    2. Tak ty by se mi opravdu líbily :-) no Evičko a řekni mi co je laciné?😂 Možná do Polska zajet, ale to až příští rok😉

      Vymazat