pondělí 24. července 2023

To mě baví

Není to sice nějak zvlášť aktivní tvoření, ale já se tím občas bavím. Když není zrovna dobrá nálada a starosti se honí hlavou, je to docela dobrý způsob se odreagovat. Mám stažených několik aplikací pro malování podle čísel a tak si čistím hlavu. Obrázků se tam najde spousta, já mám nejraději zvířata, přírodu, květiny a třeba i mandaly.
Tak třeba roztomilé kočky 
 




pejsci





staré chalupy 



    
a nebo tihle roztomilí mazlíčci 



24 komentářů:

  1. Evi,to jsou kouzelné obrázky.Kdysi jsem podobné tvořila,jako tvoří děvčata z obrázkových blogů.Hodně mě to bavilo,jenže od roku 2017 se mi po stresujícím roku 2016 začaly třást ruce.Parkinsona nemám,ale jsou věci,které nemohu vůbec dělat.I tohle psaní mi trvá.Myslím,že je to hezká záliba.Kdyby mi to šlo,tvořila bych obrázky dál,ale nejde mi pracovat vůbec s myší.Ty jsi hodně tvořivá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je nepříjemné, je mi líto, že nemůžeš dělat některé svoje záliby, ale tak už to někdy, bohužel, chodí. Někdy tvořím často a je období, kdy neudělám nic 😀 Měj se hezky, přeji příjemný den, u nás momentálně docela dost prší, pá 😉😊

      Vymazat
  2. Anonymní24/7/23 21:50

    Evi, ani nevíš jak Ti rozumím. Občas si vybarvuji mandaly, nebo skládám na PC puzzle, měj pohodové dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, předpokládám, že ten anonym jsi ty. Mandaly jsem si kdysi koupila jako antistresové omalovánky a bylo to super, okolní svět mě nezajímal. Určitě ještě někde nějaké budou, musím se podívat. Pastelky mám určitě. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
    2. Anonymní27/7/23 22:44

      Evi,uhodla 🙈🥰 jsi,jsem to já

      Vymazat
  3. Anonymní24/7/23 22:12

    Tetkapernikarka
    Evi, to jsou moc milé a krásné obrázky. Máš pěknou zálibu.
    Měj se hezky 😊🍀🌞 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jednu dobu jsem ujížděla na antistresových omalovánkách, zejména mandaly byly oblíbené. Občas objevím nějakou novou činnost, tak vyzkouším. Měj se hezky, zdravím 😀😊

      Vymazat
  4. Evi, relax je potřeba. Já to zatím řeším háčkem v ruce...
    Měj příjemné dny a žádné starosti, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, máš ještě zaměstnání, tak času moc není, ale občas je potřeba se odreagovat. Háček je dobrá volba, já to střídám podle nálady. Jen šití jde mimo mě, to není můj šálek 😉😀

      Vymazat
  5. Anonymní25/7/23 09:12

    Lezarts
    Není nad to mít koníčky, to jsou nejlepší psychoanalysté👍😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, je to pravda. V podstatě jakákoliv práce mírní stres i blbou náladu. Jen ty práce nesmějí být nutnost, pak to moc nefunguje 😀😁

      Vymazat
  6. Anonymní25/7/23 13:34

    Hezoučké obrázky. Já každé ráno posílám kamarádkám fotečkový pozdrav hezkého dne. Fotky různě upravuji, dělám koláže ap. Baví mne to a adresátům se to líbí, protože když se ráno opozdím hned mám zprávičku s dotazem co se děje, jak to, že jim pozdrav nepřistál :-).
    Hezké odpoledne!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je moc pěkný zvyk. Jestli je kamarádů hodně a každému posíláš jiný fotečkový pozdrav, tak to se docela zapotíš 😁😉

      Vymazat
  7. Evi to jsou krásné obrázky. Dříve jsem je také tvořila, ale už jsem od toho upustila. Nemám na to tolik času a navíc nevydržím dlouho sedět u počítače, protože mě pak bolí oči. Přeji Ti krásné a pohodové letní dny. U nás konečně !! prší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, i u nás pršelo 😀 Měla jsem velkou radost, ale dlouho netrvala, už je zase po dešti. Měj se hezky, zdravím, pá 😀

      Vymazat
  8. Jéé, to je moc roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi zdravím. Každé tvoření je fajn, alespoň mě to stále moc baví. Je to moje antidepresivum, i když ty beru taky :o). Já budu mít od pátku na chalupě vnučky, tak připravuju co budu tvořit s nima a ještě jim chci něco vyrobit pro radost. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, už se těším na vaše společné výtvory i na tvoje překvapení pro holky. Tvoje představivost a šikovné ruce určitě vytvoří zase něco parádního. Užij si čas s vnučkama, věřím, že ty už se na babičku moc těší. Holky užívejte si prázdniny a nezapomeňte se pochlubit. Mějte se fajnově, pá 🙋‍♀️😊

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásné obrázky. Hezké léto přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky. Občas navštívím tvoje obrázky, a ty jsou moc hezké.Jsi šikovná. měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  12. To jsou milé obrázky a hlavně pejsci se mi moc líbí. Já také tvořím obrázky hlavně gifové mě baví i když někdy jsou dost pracné, ale je to pro mne nejlepší relax♥ Opatruj se Evíku a měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to neumím, ale tyhle stažené v aplikaci jsou jednoduché. Mám je stažené v tabletu, tak můžu tvořit třeba i v posteli 😀😁😂

      Vymazat
    2. Teď jsi mne Evíku rozesmála...😂 já se z Tebe picnu 😂😂aplikaci neznám a v posteli mi nejde mít noťasa na klínu nepochopím děti, že to umí😂

      Vymazat