středa 12. července 2023

Háčkované polštářky

Říká se, že  kdo si počká, ten se dočká. Tak jsem se těch háčkovaných polštářků přece jenom dočkala, ale že to trvalo. Háčkování mě baví, tam problém není, ale to sešívání, to je pro mě jako za trest. Na polštářích je vršek háčkovaný, spodek je z flísové deky a při ručním sešívání to chce docela dost sil. Moje artritické klouby trpěly a daly o sobě vědět. Ale dílo je hotové, v altánku se polštářky využijí dost a dost. Ještě mám uháčkované dva kulaté, takže mě ještě jeden souboj s jehlou čeká, ale to určitě dám, prostě musím. 
Modelce na polštářích bude za dva roky už padesát, jó, jak ten čas letí. 








19 komentářů:

  1. Anonymní12/7/23 15:52

    Tetkapernikarka
    Evi, já říkám, že polštářků není nikdy dost😊A Tvé háčkované jsou parádní a i modelce to po padesáti letech sluší 😁 Tak přeji příjemné odpočívání v altánku 😊🌞 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, za pochvalu moc děkuji. Také přeji příjemné dny, pá 😀

      Vymazat
  2. Evi,polštářky jsou moc krásné.Také mám většinu s rubovou stranou z flisové deky a dá to zabrat při sešívání.Ale vyplatilo se a modelka se k polštářkům hodí.
    A jak se píše přede mnou polštářků není nikdy dost.Já je miluju a pořád háčkuji,teď pro dceru.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je to docela jednoduché háčkování, ale to sešívání nic moc. Měj se hezky, užívej si pěkné počasí, pá 😀

      Vymazat
  3. Evi, mám to stejně - dokončování je pro mě za trest, ale ta radost, když je konečně hotovo!
    Polštářky jsou moc hezké, modelka na svůj věk vypadá výborně!
    Přeji ti příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, máš pravdu, dokončování díla je i pro mne za trest, ale výsledek potěší. Modelka nepoužívá žádné hydratační krémy a pleť má jako dětskou prdýlku 😀 Měj se hezky, moc zdravím 😉

      Vymazat
  4. Moc pěkné polštářky. Taky je ráda háčkuji a taky to dokončování...............
    Hmm modelka vůbec na svůj věk nevypadá, je jak malovaná :-).
    Měj se hezky a užívej letních dní !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, podle komentářů vidím, že dokončování není jenom můj problém. To mně opravdu hodně nebaví. Měj se hezky, moc zdravím 😉😀

      Vymazat
  5. Anonymní13/7/23 09:06

    Lezarts
    Na padesátnici vypadá dobře zakonzervovaná😁
    Polštářky pro sladké, letní snění!
    Přeji hezké tvoření v chládku☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, na to, že modelka nepoužívá žádné vyživovací krémy, vypadá fakt skvěle 😀 Měj se hezky a užívej si sluníčko, pá 😀

      Vymazat
  6. Polštářky s interiérem dobře barevně ladí. Panenka je pěkná, zase tak staře nevypadá. Měla jsem několik starších, jednu hodně starší - ještě po mamince a všechny tyto hračky (a nejen to) jsem dala do muzea. Dnes je hlad po starých hračkách. Také jsme doma dělali polštářky, tak si uvědomuji, že důležitá, možná víc než ten povlak, je výplň polštáře. Ať se na tom hezky "přemýšlí". 😎

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, výplň polštářků je skvělá, odpočívá se na nich hóóódně dobře. Občas odpočívám a pak zjistím, že mi to odpočívání tak zmohlo, až jsem z toho usnula 😁. Modelka je mojí dcery, moje panenky kdysi darovala babička sousedčiným dcerám. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  8. Evi modelka vypadá na 50 báječně ! Polštářky miluju, mám jich všude plno a pořád nějaké dělám :o). Tobě se povedly, moc se mi líbí. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ráda bych dodělala ještě ty kulaté, musím se přemluvit. Měj se hezky, přeji pohodové dny 😉😀

      Vymazat
  9. Anonymní15/7/23 14:46

    Fukcarinka - Evi,polštářky se moc povedly. Panenka je šik .

    OdpovědětVymazat
  10. Modelka je ještě mladá holka ♥ Krásné polštářky jsi uháčkovala ♥ Já už polštářky dala pryč ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle byly speciálně do altánku na chatě. Dneska jsem dodělal ještě dva kulaté. Přeji pěkné sluničkové dny, zdravim 😀

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné polštářřky a úžasná modelka

    OdpovědětVymazat