neděle 25. června 2023

Tak trochu změna

 Okenní truhlíky na chatě osazuji převislými muškáty, většinou v červené barvě. V tom jsem konzerva. Truhlík v altánku, starý sádelňák i plechové nočníky čekala změna. Pro tento rok jsem vybrala petúnie ve žluté a fialové barvě a ve stejných barvách i macešky do nočníků. Jak se říká, změna je život a mně se tahle změna líbí. 
Na zahradě už je připravený i bazén, ale teploty zatím nejsou až tak vysoké, aby se voda dostatečně ohřála. Teda pro mě je to fakt málo, navíc v noci bylo ještě poměrně chladno. Léto je ještě před námi, takže žádný spěch, určitě si koupání ještě užijeme. Také se moc těším, až zase s mojí sestřenicí budeme jezdit na Sázavu, tam je koupání skvělé a na rozdíl od bazénu můžeme udělat víc než jedno tempo.
Přeji pěkné léto, užívejte si ho pokud možno v klidu a opatrujte se. 







                                                    









28 komentářů:

  1. Evi, más to moc hezké a ta barevnost je taková veselá. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš kytičky krásně sladěné :) Moc se mi líbí.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně osázeno, Evi!
    Užij si chatu a koupání!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Také zůstavám u klasiky a mám hlavně muškáty a petunie.Ty máš krásné barvy,žluté petunky jsem nikde neviděla.
    Mladí mají v bazénu 24,ale na mě je to pořád dost chladné i když jsem tam vlezla.
    Mám ráda tak 28.Sestra má menší bazén a ta už měla 26.
    Evi,užívej léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já také raději teplou vodu. Na Sázavě mívám problém, ale přece se nenechám zahanbit o půl roku mladší sestřenkou 😉😊

      Vymazat
  6. Kytičky máš krásně sladěné. Já taky do bazenu u syna nevlezu dřív, než je voda víc jak 26 st. teplá. Jsem zmrzlík :-).
    Měj se hezky a užívej léta.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám to stejně, do studené vody nemusím. Zdravím, pá 😀

      Vymazat
  7. Evi máš to moc hezky sladěné a tak Ti přeji, ať Ti květinky dělají radost po celé léto. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní27/6/23 09:48

    Lezarts

    Neomezená možnost kombinací barev, potěšení pro zkrášlování!!!
    Povedlo se Ti to!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Renato, od zkušené zahradnice pochvala obzvlášť potěší 😀😉

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, moc krásné. Sádelňák mám také i starý nočník, ale zatím nevyužitý. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, já staré nádobí používám na kytičky moc ráda. Měj se hezky, zdravím 😉😊

      Vymazat
  11. Evi hezky Ti to kvete. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásnou výzdobu :)! Také ti přeji pohodové léto <3

    OdpovědětVymazat
  13. Evko, moc se mi líbí ta kombinace žluté a fialové

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera Evíku opravdu pastva pro oči.🌺👍

    OdpovědětVymazat
  15. Ivetko, díky za pochvalu, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  16. Skvostné. Máš cit pro zahradní dekorace.

    OdpovědětVymazat