středa 21. června 2023

Uteklo to jako voda

Řecký ostrov Korfu byl místem naší dlouho očekávané dovolené. Řecko jsme navštívili několikrát, ale tentokrát to byla naše poslední dovolené u moře a užili jsme si ji skvěle. Tedy až na mojí sluneční alergii, která se objevila třetí den. Myslela jsem, že jsem se jí úspěšně zbavila, ale opak je pravdou. U nás už tenhle problém nemám, ale přece jenom je rozdíl mezi sluníčkem doma a ostrým sluncem u moře. Kdo zažil tak ví, že to opravdu není nic příjemného. Jinak jsme byli opravdu moc spokojení, týden utekl jako voda a dneska už si zase užíváme pobyt na chatě. Zítra napustíme bazén aby léto bylo takové, jak má být. 









Když se řekne Řecko, tak si představím asi tohle 











23 komentářů:

  1. Evi to jsou moc krásné fotografie z úžasné dovolené. Já jsem u moře nikdy nebyla a ani se už k němu nepodívám a popravdě po tom ani netoužím. I tady je tolik krásných míst, která bych chtěla vidět...tak si to můžu užít i tady. Hezky jste si to užili a o tom to je. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, bylo to moc fajn a nebýt té nepříjemné alergii, bylo by to ještě lepší. Teď už budeme cestovat a výletovat jenom u nás, krásných míst je tady spousta. Měj se fajnově, pá 😀

      Vymazat
  2. Tak to je dobrá zpráva a krásné fotky, že se dovolená povedla, počasí asi bylo jaké má být u moře v Řecku a alergii na sluníčko jsem viděla jednou u kolegyně a nebylo to nic příjemného. Evi, užij si i pobyt na chatě.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolená byla krásná i když krátká, ale mně to stačilo. Na chatě si užívám, bazén napuštěný, teď jen čekám na přijatelnou teplotu vody. Zdravím 😀😁

      Vymazat
  3. Byla jsem jednou na Krétě a dvakrát na Rhodosu, který mě naprosto okouzlil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, myslím, že Řecko nezklame a pokud je písečná pláž, je to paráda. Teď si budeme užívat klídek na chatě s občasným výletem do Prahy 😀😁

      Vymazat
  4. Evi, nádhera! Corfu je krásný ostrov, loni jsem tam byli a až na neexistující silnice - nádhera!
    Sluneční alergii měla před lety naše Terka, objevovala se přesně třetí den a bez krému z kožního jsme pak k moři nejezdili...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jak se alergie objeví, pomůže jen ležet ve stínu, ale i tak je to nepříjemné a ještě to fakt hnusně vypadá. Přeji pěkný víkend, pá 😀😉

      Vymazat
  5. Anonymní22/6/23 09:25

    Měl jste krásnou dovolenou. V Řecku jsem nikdy nebyla, ale u moře jsem byla to jó. V Bulharsku a několikrát v Chorvatsku. Mého muže už na takovou dovolenou nedostanu :-(, takže v tomto ohledu už jsem to odpískala.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, touhle dovolenou jsme se s mořem rozloučili. Výletování nebo krátkodobé pobyty u nás jsou také parádní a krásných míst je tady fakt hodně. Měj se hezky, přeji příjemný víkend, pá 😊😉

      Vymazat
  6. Anonymní22/6/23 09:55

    Lezarts

    Hezké to tam bylo!
    Což si na chatě udělat přímořskou atmosféru a tak si prodloužit dovolenou?
    Chápu Řecko to nebude, ale i tak je fajn být v přírodě☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, nakoupím několik pytlíku soli, nasypu do bazénu a malé moříčko budu mít na zahradě a bez alergie. Jenom není nikdo, kdo by mi nosil jídlo až pod nos. Měj se hezky, pá 😀😁

      Vymazat
  7. Evi, fotky napovídají, že dovolená se povedla a třeba se ještě v září k nějaké podobné "rozhoupete", co? 🌞 Sluneční alergii také mívám, takže bez léků a krémů nikam nejedu, ani tady u nás. Prožívejte příjemné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, na nějaký výlet po Česku určitě dojde. Také si užívej léto i nadcházející víkend 😉😀

      Vymazat
  8. To je krása! Měli jste prina dovolenou :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, bylo to prima. I u nás je hodně krásných míst, nějaký výlet určitě podnikneme, léto je ještě před námi. Měj se hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
  9. Ahoj Evi krásná dovolená! Na Korfu jsem byla vloni s nejmladším synem a moc se nám to taky líbilo. A proč poslední... už se vám nechce ? Hlavně, že jste byli spokojeni a odpocinuli si, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, přání se mají plnit, věřím, že se v moři určitě vykoupeš. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, už jsme si řekli, že tohle byl fakt poslední pobyt u moře. Roky přibývají a výlety nebo wellness pobyty u nás jsou také skvělý relax. Spokojení jsme byli, teda až na mojí alergii, bylo tam nádherně. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  12. Muselo to tam být krásné :) já poletím příští týden do Turecka. Podruhé u moře (poprvé v roce 2009) a poprvé letadlem. Těším se:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji příjemný let a krásný pobyt u moře. Děkuji za návštěvu na mém blogu, měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  13. Nádhera a doufám že sis Evíku užila, já pojedu tak so pr...hihi Dcera je od včerejška na Krétě ale letos úplně sama, tak snad to dá :-) až budu mít foto dám na blog.🌺👍Moc krásné fotečky♥

    OdpovědětVymazat
  14. Kréta je také nádherná, také jsme tam kdysi byly na dovolené. Fotky určitě dej, těším se 🥰

    OdpovědětVymazat