úterý 17. září 2024

Knižní koutek

 Tentokrát nabízím další knihy od autorů, od kterých jsem zatím nic nečetla. Knihy jsem si opět půjčila v knihovně. 

Tim Sullivan  Pacientka 

Název knihy svádí k tomu, že půjde o román z lékařského prostředí, ale jde o román detektivní. 
Poněkud svérázný, občas až nepříjemný vyšetřovatel Cross, je autista, skvělý vyšetřovatel, kterého přitahují zejména případy těch méně majetných, vyděděných, lidí na okraji společnosti. 
Tentokrát se vrhne do případu mladé ženy, který chce kriminalistické oddělení uzavřít pro nedostatek jiných důkazů jako sebevraždu. Koroner tvrdí, že žena byla závislá na drogách a cizí zavinění nebylo prokázáno. Matka dívky je však přesvědčená o to, že její dcera byla zavražděna. 
Detektiv Cross je rozhodnutý případ znovu otevřít i přes protesty svých nadřízených. 




Joseph Finder    Volný pád  

První kniha od tohoto autora mě natolik zaujala, že si v knihovně zarezervuji i některé jeho další. 
Kniha je poměrně rozsáhlá počtem stran, ale čte se jedním dechem. 
Výkonný ředitel významné korporace NIck, který ve městě vyrůstal a vypracoval se až na tuto funkci, je ve svém širokém okolí velmi oblíbeným mužem. Jeho obliba končí obdobím, kdy firma musí z ekonomických důvodů propustit vysoký počet zaměstnanců a ve městě snad není rodina, které by se propouštění nedotklo přímo nebo nepřímo. 
Čerstvý vdovec Nick zjišťuje, že není vůbec jednoduché ochránit svoji rodinu, přestože se svými dětmi žije ve střežené rezidenční čtvrti. 
Proč najednou vznikají ekonomické problémy, komu ze svých spolupracovníků věřit, kdo je ta okouzlující žena, která mu vstoupila do života ?
Kam až může člověk zajít, aby ochránil firmu a hlavně rodinu ?
Za sebe můžu doporučit. 













12 komentářů:

  1. Evo, neznám ani jednu knihu, takže díky za tipy.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, také pro mě byli autoři jedna velká neznámá, ale na Findera se podívej, pá 😉

      Vymazat
  2. Ani já neznám a tak děkuji za tipy.
    Evi, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, obě knihy se mi líbily, ale na Fingera se v knihovně ještě poptám, zdravím 😊

      Vymazat
  3. Píšu si až půjdu do knihovny.Říkala jsem si,že si už nebudu kupovat nové knihy a včera jsem si zase jednu objednala.V nabídce naší knihovny jsem ji totiž nenašla.
    Evi,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já už knihy nekupuji, jen opravdu občas. Knihovna mě zásobuje od dětství a vždycky si vyberu, pá 😀

      Vymazat
  4. Taky tyto autory neznám. Píšu si na seznam do knihovny.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, byla jsem mile překvapená, určitě se v knihovně poptej, pá😉

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. Anonymní18/9/24 10:23

    Lezarts
    Znamenám si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, u toho Fingera pozor na úraz. Při čtení v posteli a pádu knihy hrozí monokl pod očima 😉😊

      Vymazat
  6. Evi, zajímavé knižní tipy 🥰👍👍

    OdpovědětVymazat