čtvrtek 28. ledna 2016

1. narozeniny

Můj milý blogu, tak už je to tady. Dneska slavíš první narozeniny! Musím se ti přiznat, že plánovaný jsi teda nebyl. Vznikl jsi tak nějak náhodou, ale jsem moc ráda, že jsi.
Ze začátku jsi byl takové malé nedochůdče, na návštěvu k nám nikdo moc nechodil. Myslela jsem, že tu ani dlouho nebudeš. Musím ale přiznat, že ses snažil.
Máš moc rád jorkšírku Barunku a naší chatu, líbí se ti rozkvetlá zahrada a rád načuhuješ na moje tvořivé pokusy. Koukáš kolem sebe a říkáš si, jak je ten život krásný i když se občas nějaký ten zádrhel objeví.
Prohlížíš si moje přečtené knížky a miluješ jednohubky. Třeba ty vánoční a silvestrovské. Mají je rádi i některé tety a strýčkové, kteří si k tobě už cestu našli. Já vím, nestyď se! Jseš pyšnej!
Také k nim chodíš na návštěvu a u některých jsi pečený, vařený. Ani se nedivím. Někde smlsneš něco dobrého, dozvíš se spoustu nových věcí, chytneš inspiraci, zasměješ se. No jasně, na některých fotkách můžeš oči nechat, protože sám to moc neumíš.
Proto ti přeju, abys byl spokojený i další rok a ne aby ses někde ulejval! Tvoje důchodkaevka

Žádné komentáře:

Okomentovat