úterý 19. ledna 2016

Právě jsem dočetla

Táňa Keleová-Vasilková Manželky

Právě jsem tento román dočetla. Hrdinkami této knihy jsou čtyří kamarádky z gymnázia. Jejich přátelství pokračuje i po dokončení studií. Každá z nich má v sobě něco jiného, osobitého, charakteristického jen pro ni. Sledujeme jejich každodenní problémy, sny, touhy, zklamání, jejich proměnu pod tlakem událostí, které je postihly zcela neočekávaně, ale musely je přijmout. Vedlejšími hrdiny románu jsou nejen manželé, milenci, ale i děti.
Román o životních situacích, které se týkají nebo mohou týkat kohokoli z nás je velmi čtivý. Přečtenou jsem ji měla za dva večery a můžu doporučit.

T.Keleová-Vasilková se narodila v Chomutově a ve čtyřech letech se rodina přestěhovala do Bratislavy, kde vystudovala žurnalistiku. Od roku 1991 se věnuje psaní společenských románů, z nichž některé byly přeloženy do češtiny.
Asi před rokem mě na její knížky upozornila paní vedoucí v naší knihovně. Nabídla mi nevyzvednutou rezervaci, a tak jsem se s touto spisovatelkou vlastně seznámila.

Žádné komentáře:

Okomentovat