neděle 24. dubna 2016

Jarní přípravy a úpravy

Jaro už je opravdu taky i když aprílové počasí si s námi pěkně pohrává. K dubnu to ale patří, ať chceme nebo ne.
Naše Barunka už také potřebovala jarně upravit a zušlechtit neboť tak trochu připomínala mop na vytírání podlahy. Ne že bychom o ni s láskou nepečovali, ale kvůli hárání se střihání muselo odložit. Minulý týden jsme tedy navštívili psího kadeřníka a zase je z ní fešanda.


O víkendu jsme vyrazili na chatu, kde si užívala probíhačku na zahradě a dala tak sousedům jasně vědět, že už je zase tady. Doma je to tichý pejsek, ale na zahradě se změní v "ukecaného" jorkšíra. V okolí je pejsků celkem dost, takže na každé zaštěkání zkrátka reaguje. Je to prostě naše domovnice.
Chatu už jsem poklidila a zcivilizovala před třemi týdny, tentokrát byla na řadě zahrada. Manžel letos prvně sekal trávu a já jsem si tak trochu připravovala záhonky pro bylinky a kytičky. Zeleninu nepěstuju, ale kytičky mám ráda moc. Truhlíky na oknech ještě nemám, raději počkám až bude opravdu tepleji. V minulosti se mi nedočkavost nevyplatila. Surfinie i muškáty pomrzly a musela jsem kupovat nové. V hlavě už plán, kam která rostlinka přijde, mám.
Zahradní jezírko je třeba také pořádně vyčistit a upravit , ale i na to je potřeba trochu lepší počasí. Dneska byla fakt taková zima (občas trochu poletoval i sníh), že jsme hned po obědě vyrazili k domovu. Barča sebou práskla do pelíšku a neví o světě. To bude asi ten čerstvý vzduch!

Žádné komentáře:

Okomentovat