pondělí 5. září 2016

Blbá nálada, ale proč?

Znáte to také? Ráno se probudíte a už víte, že je něco špatně. Včerejší neděle pro mě byla ve znamení blbé nálady. Sluníčko svítilo, den jako malovaný a přesto jsem už od rána byla bez nálady, naštvaná snad na celý svět. Nebyla to nervozita ani nějaká předtucha něčeho nepříjemného, prostě jsem byla otrávená jak malajský šíp. Na všechno, na všechny a naprosto bezdůvodně.
Dopoledne jsem zašla za kamarádkou podívat se na jejího desetiměsíčního vnoučka Honzíka. Roztomilý, dobře naladěný a spokojený klouček, přesně takový, jak to většinou v tomto věku u dětí funguje. Blbá nálada najednou zmizela a já se těšila z jeho přítomnosti. Jeho žvatlání, nádherný dětský smích a radost ze života byla nakažlivá. Bohužel ne na dlouho, ale díky i za tu krátkou chvilku.
Odpoledne jsme se z chaty vrátili domů a ta chandra přijela se mnou. Naštěstí je tady blog. Zasedla jsem k počítači a pročítala články blogerů, prohlížela fotky, recepty, nápady a návody a ono to pomohlo. Díky vám a vašim blogům neměla ta blbá nálada téměř žádnou šanci i když dost značnou část neděle mi otrávila celkem pěkně.
Teď jenom doufám, že mám na delší dobu vybráno a pevně tomu věřím.
Ve středu nám s kamarádkou opět začíná divadelní sezona, tak na takové blbosti určitě nebude čas. Čekají na nás Čechovovy Tři sestry ve Stavovském divadle a obě už se moc těšíme.


Na zlepšení nálady fotka mých osázených starých naběraček



Žádné komentáře:

Okomentovat