pondělí 2. ledna 2017

Start do nového roku

Vlastně jsem ani nevěděla, jak a s čím bude můj blog startovat do nového roku. Už to vím!
Dopoledne jsem byla na pravidelném pondělním cvičení pro nás starší a pokročilé. Relaxační cvičení s prvky pilates, dnes včetně cviků na uvolnění a posilování svalů kolem kotníků, to se teď v zimních měsících bude obzvláště hodit, naše chůze bude stabilnější.
Začalo trochu chumelit, nic moc, ale chodníky jsou bílé, vrstvička možná dva milimetry. Beru si připravenou tašku do knihovny a jdu si pro další příděl zajímavých příběhů i detektivek.
Ty dva pitomé milimetry stačily k zakrytí ledovky v naší ulici celkem spolehlivě, a tak jsem se po odchodu z baráku poměrně brzo válela na zemi. Dopad byl dost tvrdý i když zadek je docela v pohodě. Celou vahou jsem dopadla na loket. Zlomené to není, ale bolí to jako čert.
Cvičení na posilování kotníků nějak nevyšlo, někde se stala chyba. Jsou ovšem daleko horší pády a dopady, a tak ten raketový start do nového roku nedopadl zase až tak špatně.
Jó, knihovna měla ještě dneska zavřeno.


Žádné komentáře:

Okomentovat