neděle 14. května 2017

Konečně pěkný víkend

Tento víkend se mi podivný nezdál, možná jsme měli tak trochu kliku, ale u nás od pátku svítilo sluníčko. Občas se zdálo, že nějaká ta bouřka přijde, ale během chvilky bylo nebe zase modré. Píšu, že jsme měli kliku proto, že například v Krkonoších pršelo od pátečního večera a nepřestávalo ještě v sobotu odpoledne, kdy jsem mluvila s dcerou.
Využili jsme teplého počasí a v sobotu jsme k obědu grilovali. Letošní první grilování a bylo to zase stejně dobré jako v roce minulém.
Na zahrádce jsem ještě něco sázela, trochu mně namrzly lístky u afrikánů, ale doufám, že to zvládnou. Na louku jsem si došla pro nějaké luční kvítí do konviček, ale zatím toho moc nekvete. Těším se na kopretiny, jsou moje oblíbené, ale pouze do venkovních nádob, doma je mít nemůžu, jejich smrádek mi dost vadí. Snad se zadaří i o přístím víkendu, už se těším.




Žádné komentáře:

Okomentovat