neděle 22. srpna 2021

A zase na rozhlednu

 Podruhé v krátké době jsem zase šla na rozhlednu. Tentokrát jsem měla doprovod, malého synovce Teodora, a tak jsem se nemohla nechat zahanbit a vyfuněla jsem to až nahoru. Rozhledna je vysoká 28 metrů. schodů je požehnaně, ale výhled za tu námahu stojí. 
Při zpáteční cestě jsme se zastavili u koní, Teodor zřejmě prvně ve svém krátkém životě viděl vidle, a tak si hned musel vyzkoušet, jak se s nimi pracuje. Docela mu to šlo, třeba ho práce s koňmi bude jednou živit. V ohradě je kromě krásných, mladých koní i jedno hříbě a několik koní starých a vysloužilých, kteří už mají svůj lepší život dávno za sebou. Je ale dobře, že se o ně někdo dokáže postarat i ve stáří a nemusí svůj život skončit na jatkách. 
Procházka byla moc fajn, jen ty houby u nás pořád ještě nerostou. 

  


 

  


 











23 komentářů:

  1. Evi, u nás jsou rozhledny doménou mého muže. Jsi dobrá, že jsi na rozhlednu šla. Nevím, jestli bych to vyfuněla. ;-) Koně mám ráda, ráda je fotím. A naše Verunka je miluje.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle rozhlednu jsem zdolala už podruhé, ale většinou z nich mám respekt. Nesnáším ty uzavřené, tam fakt nevlezu 😊

      Vymazat
  2. Výhled musel opravdu stát za to. Já bych určitě nevylezla. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, určitě bys vylezla. Když jsem to zvládla já, a to mám z výšek hodně velký strach, tak bys to zvládla také 😊

      Vymazat
  3. Evi, jseš dobrá, že jsi to vyfotila...Odměnou byl určitě hezký výhled. Klučina roztomilé a koně krásní. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhled je fakt pěkný, ale to nabízí každá rozhledna. Vlastní vnoučata nemám, tak jsem ráda za občasnou návštěvu Teodora 😊

      Vymazat
  4. Byla to podle fotek moc pěkná akce, hlavně s Teodorem. Po pravdě rozhledny nepatří mezi moje hobby, už kdysi jsem několikrát byla na štramberské Trúbě a už jsem to znala, tak jsem šla najisto a zkusila rychle vyjít a jak je to uzavřený prostor, jen pořád točité schody bez výhledu, ten je až nahoře, tehdy mě z toho pořádně rozbolela hlava... U nás přibylo rozhleden jako hub po dešti, ale na houby nechodím, tak je ani nejím.
    Příjemnou neděli přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty uzavřené rozhledny vůbec nedávám, tam mám klaustrofobii. Výšky ráda nemám, ale vzhledem k tomu, že tady je celkem vysoké zábradlí, tak mi to tolik nevadí. Zdravím 😀

      Vymazat
  5. Evi, jsi dobrá, že jsi na tu rozhlednu vyšlápla, ty výhledy určitě za to stály. Synovec je šikula, je vidět, že se práce nebojí.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teodor je skvělý a šikovný kluk, jsem ráda, když se s ním můžu potěšit. Přeji hezké i když deštivé dny 😀

      Vymazat
  6. Rozhledna je otevřená a ty zrovna ráda nemám.Pokud tam vylezu,tak fotit nedokážu,držím se zábradlí,jak klíště.
    Synovec je šikula,dokázal by koníčky obstarat.
    Krásně jsi je nafotila.
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já mám z výšek také strach, ale pokud je kolem mne vysoké zábradlí, tak to jde. Nesnáším rozhledny s uzavřeným vstupem, tam nevlezu 😲

      Vymazat
  7. Gratuluji k tomu výstupu, to si vždycky dobře rozmyslím :o)
    A koně, ty mám moc ráda od dětství!
    Měj hezký večer, Evi. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záliba v chovu koní docela stoupá. V okolí naší chaty je možnost ustájení velká. Občas potkávám jezdce na koních i při procházce lesem. Zdravím ☺

      Vymazat
  8. Hezké fotečky, synovec je roztomilý :) Je dobře, že se i o staré koníky někdo pěkně stará a že mají šanci mít důstojný konec života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poslední fotce je vidět, jak je ten starý kůň už vyhublý. Je dobře, že mají možnost důstojného dožití. Měj se fajn 😊

      Vymazat
  9. Evi moc hezké fotografie. Rozhledny mám ráda, ale už mi také dá zabrat vystoupat je až nahoru. Odměnou jsou pak výhledy, ovšem pokud rozhlednu nepřerostou okolní stromy...Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už není rozhledna, není se vlastně kam rozhlížet. Většinou jsou
      rozhledy fakt krásné, ale já jich zase tolik nenavštívila. Jarko, měj se krásně a užívej zbytky léta. Doufám, že nás ještě čeká babí léto. Zdravím 😀

      Vymazat
  10. Pěkný výlet. Já mám ráda rozhledny zdola. Občas také na nějakou vysupím, ale mám strach z výšek a ty kovové průhledné mřížkované podlahy, viz tvoje foto, tak ty mne děsí. Musím mít pod nohama pevnou zem. Koníčky mám také ráda, je dobře, že se o ně ve stáří někdo postará.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se výšek bojím, ale pokud je kolem mne vysoké zábradlí, tak nemám pocit, že se někam zřítím. Pod nohy se ale nekoukám. Helenko, také mě potěšilo, že se o ty staré koně někdo stará. Měj se fajn 😉

      Vymazat
  11. To my pripomnelo vypraveni, jsk kamarad na brigade mel vidlemi nabirat kameni nekde v Rusku..On ani kolegove si svtim nevedeli rady, pak prisla postarsi dama nabrala kameni plne vidle a hodila na vagon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruská žena, silná žena 😜 Můj muž tam byl v sedmdesátých letech a říkal, že na stavbách hodně pracovaly ženy, muži pokuřovali a sledovali 😃

      Vymazat
  12. Na Rozhledny s těmito schody se docela bojím. Nahoru to jde, ale dolů musím pomalu, špatně vidím a vše mi splývá. A pokud je na rozhledně víc lidí nebo jde někdo proti mě nahoru, mám problém. Ze synovce bude jednou velký oracant. 👍

    OdpovědětVymazat