úterý 10. srpna 2021

Zahrádka mi dělá radost

 Naše zahrada mi dělá velkou radost, a protože čas rychle utíká, dny se pomalu krátí a krátí se i léto, užíváme si na ní, co to jen jde.  Tento týden má být krásné letní počasí, tak jenom doufám, že se meteorologové nebudou mýlit a sluníčka si užijeme. Dneska to zatím vychází.
Kytky mám nasázené ve všech možných nádobách, a tak vám některé netradiční představím.
Tak třeba stará konev na vodu, nočník a obyčejná bílá porcelánová vázička dozdobená puntíky







  


Malé jezírko s lekníny, kde máme už asi 8 let sedm karásků, nachytaných v lesním jezírku 




A nakonec nádherná včerejší  duha 




18 komentářů:

  1. Evi, moc hezky Ti kytičky na zahradě kvetou a jezírko s lekníny je nádherné. V neděli k večeru u nás pršelo a do toho svítilo slunce. Říkala jsem dětem, že pak bývá duha. A Ty jsi ji hezky zachytila. Užívej si hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, jezírko je malé, ale leknínům se tam celkem daří. Také přeji hezké sluneční dny, zdravím 😊

      Vymazat
  2. Evi, líbí se mi osázené různé nádoby, tak jako tobě. Stejnou konev mám a náhodně taky modře natřenou a namalovala jsem si na ni bílé puntíky. Má i křivé dno, v zahradě to nevadí. Letos jsem na ni nějak zapomněla, tak je postavená na zahradě jen tak bez kytičky. Krásně Ti to vše kvete, je to radost i práce, než se to obejde z konvou a pozalévá.Ale nedovedu si to bez kytek představit. Duha se Ti podařila hezky vyfotit. Užívej si květů, zahrady, léta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna se chystám zase všechno trochu zalít. Není toho zase tak moc, tak to zvládám v pohodě. Měj se krásně 😀

      Vymazat
  3. Evi,to je krása.Moc se mi líbí kytičky v těch nádobách.Jezírko s lekníny je nádherné.U nás bylo dnes velké teplo,i když vlastně jsme dnes cestovali,ale bylo asi všude.Déšť k nám zatím nedorazil,mám ho v aplikaci až ráno.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji za pochvalu, zahrádka mi opravdu dělá radost. Měj se fajn, zdravím 😊

      Vymazat
  4. Evi, zdravím. Lekníny v jezírku jsou nádherné i ostatní kytičky. A duha se povedla ! Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, krása! Moc se mi líbí ta osázená konev. Je vidět, jak o zahradu pečuješ s láskou.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, zahrádka mě baví a dělá mi radost. Té práce zase tak moc není. Také přeji hezké dny, zdravím 🌼

      Vymazat
  6. Mít zahradu je radost, ale také povinnost i určitý závazek. Já zahradu nemám, tak nemám zkušenosti ani s osazováním nádob, ale viděla jsem to a je to moc pěkné. Nápadů plno. Květinám se daří a mít takové lekníny - krása. Jen mi tu chybí nějaký karásek ... ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karásků je v jezírku sedm, ale vidět jsou jen při krmení. Jsou pořádně odolní, vydrží i přes zimu, přestože mají tvrdé přírodní podmínky. Hanko, měj se fajn 😀

      Vymazat
  7. Evičko, to je nádhera. Tu starou konev mám, ale vždy do ní na podzim dávám jako do vázy chryzantémy a kdysi jiřiny. Ty jiřinky si musím zase nějaké koupit, moc mi chybí. Užívej si zahrádku plnými doušky. Také bych tam ráda pobývala déle, ale u nás to nejde. Nejsou odpady a voda jen povrchová a dešťová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško i taková zahrádka jako máš ty, je moc fajn. Moje dcera má také zahrádku, na kterou dojíždějí, ale mají to od bytu kousek, i pěšky jsou tam za pár minut. Moc zdravím 😀

      Vymazat
  8. Taky mi to na zahrádce krásně kvete. Jen muškáty - babičkovéské - na balkóně nic moc. Nesvědčí jim polední vedro nebo já nevím co.
    Měj se hezky mezi tou Tvojí krásnou květenou !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zkušenost, že muškátům se začne opravdu dařit až ke konci léta, vlastně až na podzim. Je jedno jestli to jsou převislé nebo babičkovské, zřejmě jim vedra nedělají moc dobře. Už je nás s tím poznatkem více. Měj se krásně a užívej si hezké počasí 🌼

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, to je krása.
    Taky si užíváme teplých dní - tento týden se opravdu vydařil.
    Přeji vám hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, díky. Snad to nebudou poslední teplé dny, sluníčko bych si ještě ráda užívala. Také přeji hezký víkend 😀

      Vymazat