sobota 14. srpna 2021

Jmeniny v srpnu

Měsíc srpen je snad, co se týče jmenin, tím nejzajímavějším. V kalendáři najdete pravděpodobně nejvíce známých ženských jmen, která mají svátek právě v tomto měsíci. Mezi svými známými mám docela dost žen s těmito jmény a tady na blogu je jich také poměrně hodně. Proto přeji všem oslavenkyním všechno jen to dobré, klid, pohodu, spokojenost a hlavně zdraví, A která jména to jsou?

 3.8. Miluše
 6.8. Oldřiška
 7.8. Lada
11.8. Zuzana
12.8. Klára
13.8. Alena
15.8. Hana
17.8. Petra
18.8. Helena
30.8. Vladěna
31.8. Pavlína 

Milé dámy, užijte si své svátky v dobré pohodě ! 









14 komentářů:

  1. To je zajímavé.Já jsem gratulovala včera kamarádce Aleně a zítra budu Haně.Naše rodina v srpnu nemá obsazené žádné jméno,ale vnučka měla v úterý narozeniny.
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem přála,Alena a zítra slaví naše Hanka...Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Všem oslavencum přeji dodatečně zdraví a životní pohodu 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji předem za přání. U nás v rodině slavíme z tohoto seznamu Zuzanku, Petru a Helenu... Většinou v jeden den. Všem ostatním hodně zdravíčka ! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, já jsem v tom výpisu jmen taky :-)) tak děkuji za přáníčko a všem ostatním přeji jen to nejlepší a hlavně pevné zdravíčko :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Všem, kdo mají svátek přeju vše nejlepší. A ostatním taky...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za přání :-). Všechno nejlepší přeji i všem ostatním.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Také děkuji za přání, jsem na seznamu ☺. Ostatním, kdo mají svátek, přeji hlavně zdraví, optimismus a pohodu. ☺

    OdpovědětVymazat
  9. JEŚTÉ JEDNOU HODNĚ ZDRAVÍ VŚEM. MÁM KAMARÁDKU ALENU, KTERÁ SLAVÍ VE STEJNÝ DEN I NAROZENINY. MÉJTE SE VŚICHNI KRÁSNĚ A UŹÍVEJTE SI SLUNÍĆKO 🍷🌺🌞

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je hezké připomenutí. Všem oslavenkyním také přeji vše nej... D.

    OdpovědětVymazat
  11. I u nás v rodině máme několik těchto jmen. A když žila moje babička Marie, slavila ještě svátek také 15.8.

    OdpovědětVymazat
  12. Evičko, děkuji. V rodině máme jen Zuzku, ale kamarádky taky slaví - Hanka, Alena...
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Musím jenom souhlasit. Mám sestry Hanu a Alenu a moje babička byla Helena. Jen si postesknu, že dnes se jména uvedena v srpnové seznamu dávají velmi málo. Dnes jsou to samé jak já říkám ie. (Valerie, Viktorie, Patricie, Natalie, Rozalie aj.) Ještě mě napadla Sardinie, ale to vlastně ostrov.

    OdpovědětVymazat