sobota 7. srpna 2021

Každá jiná a obě skvělé

V mojí dnešní nabídce přečtených knih vybírám dvě. Každá je tematicky úplně jiná, ale obě se mi moc líbily. První je tak trochu psychologický román, ta druhá thriller.

Marsh Katie :  Stejně je život krásný 

Abi Cooperová zvítězila v boji nad snad tou nejhorší nemocí, rakovinou. Tak začíná tento příběh.
Abi se snaží co nejlépe využít druhou životní šanci, ale její rodina se rozpadá. Manžel udělá některá rozhodnutí, která ho později trápí a dospívající syn Seb má své velké tajemství. Prožijete s rodinou strach z nemoci a bezmoc, zda to zvládnete a jestli se nemoc opět nevrátí. 
Je to příběh ženy, která se snaží dát rodinu opět dohromady a o tom, proč láska a život stojí za to, aby za ně člověk bojoval. Konec příběhu je hodně otevřený. 



  


Jackson Lisa:  Horká krev 

Ve starém hotelovém pokoji je nalezena uškrcená prostitutka. V tu dobu zvedne populární rozhlasová moderátorka, psycholožka Samantha ve svém nočním pořadu telefon. Neznámý mužský hlas jí sděluje, že je čas a bude pykat za své hříchy. 
Po objevení další mrtvé prostitutky čelí Sam dalším výhrůžkám. Detektiv Benz je přesvědčen, že brutální vrah je nějakým způsobem spojen s osobou Sam. Někdo odhalil její tajemství a ona začíná mít obavu, že příští obětí má být právě ona.
Napínavá, výborná detektivka, kterou můžu doporučit. 



  







 

16 komentářů:

  1. Moc děkuji za skvěle tipy na čtení. Obě knihy mě zaujala. 🙂
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, mě se líbily, ale vkus má každý jiný. Na databázi knih nebyly recenze nijak úžasné, ale já jsem spokojená byla. Zdravím 😊

      Vymazat
  2. Já jsem po přečtení nadpisu myslela, že se jedná o nějaké jídlo, například roládu, že si smlsnu ☺ ♫. Knihy by nám měly poskytnout i určitý "návod", jak řešit životní situace, případně zamyšlení nad vlastním životem. V poslední době si vybírám knihy optimistické.
    Přeji příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Optimismus je teď potřebný tak jako zdraví, obojí dodává sílu a energii. Já si knihy vybírám podle doporučení nebo když mne nějaká v knihovně zaujme. Hani, měj se krásně 😉

      Vymazat
  3. Evi, děkuji za typy. Blíží se podzim a tedy častěji sáhnu po knize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtu celý rok stejně. Někdy je období, kdy mě to moc nebaví, ale netrvá to nijak dlouho. Ten, kdo má zahrádku, tak pro toho je na čtení opravdu nejlepší podzim a zima. Maruško, měj se krásně 😊

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za knižní typy a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, třeba by se ti mohly líbit, měj se fajn a zdravím 😉

      Vymazat
  5. Evi,myslím,že by se mi obě knížky líbily.Píšu si na seznam až půjdu příště do knihovny.
    Díky a měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, snad se budou líbit. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip. Píšu si na seznam do knihovny.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, doufám, že se ti budou líbit. Zdravím

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, thrillery moc nemusím a taky nejsem velký knihomol :-) Ale ráda si knížku přečtu a tímto si připomínám jednu dočíst. Mě to v létě nějak nevychází :-))
    Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě je práce na zahrádce a v horku se někomu číst ani nechce. Pošmourný podzim a studená zima nás zažene domů, a to je na čtení lepší čas. Zdravím 😉

      Vymazat
  10. Fajn tipy na čtení. Třeba je nezapomenu, než půjdu zas do knihovny :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si to musím psát, určitě bych zapomněla 😜

    OdpovědětVymazat