sobota 19. března 2022

Jarní výzva

Skoro bych zapomněla na Jaruščinu výzvu Volání jara. V hlavě jsem měla termín až koncem března, ale dneska jsem zjistila, že všechno je jinak. Také se přidávám s několika svými fotkami. Protože jsem ještě nebyla na naší zahradě, fotila jsem při procházce v Praze. 








A ještě pár obrázků, jak vítáme jaro doma.










26 komentářů:

  1. Evi, také jsem to málem nestihla. :o) Krásně to u vás už kvete, narcisky mi také začínají vykukovat. I doma máš vše rozkvetlé, hezká podívaná. Moc se mi líbí ten modrý nočník.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky moc. Staré hrnce, nočníky a mísy osazuji moc ráda. Většinu mám na chatě, ale tenhle jsem si vzala do Prahy a netřesky jsou v něm celou zimu na balkoně úplně v pohodě. Měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  2. Evi, to je nádhera! Moc krásné fotografie. u vás už kvetou narcisky. tady teprve vystrkují lístečky stejně jako tulipány. Krásně jsi výzvu pojala a já ti za účast, která mě potěšila, moc děkuji,. Přeji Ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsou to nízké narcisky, focené, jak jinak, na hřbitově. Viděla jsem je na několika místech. Měj se hezky, zdravím 🌞

      Vymazat
  3. Tady u to dýchá jarem ⚛ ღ ♥ pěkné fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, na jaro už čekáme asi všichni. Je to krásné roční období, možná to nejkrásnější. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  4. Evi,moc krasne fotografie a doma to je nadhera.Krasně vitaš jaro
    Hezky večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, příští víkend se už chystám na chatu, tak jsem zvědavá, co mně čeká tam. Většinou je tam příroda přeci jenom trochu opožděná i když je to jen 30 km, přesto je to znát. Hezký zbytek neděle 😉

      Vymazat
  5. Evi, moc krásné vítání jara!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, také přeji pěkný zbytek neděle.
      Doufám, že mi konečně vyjde příští týden na chatě, zatím slibují docela pěkné počasí, jenže vlk také sliboval 😜

      Vymazat
  6. Evi, hezky vítáš jaro, venku i doma! Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vítám a snažím se, tak snad už se brzo dočkáme. Přeji hezký zbytek neděle a pohodový příští týden 🌞

      Vymazat
  7. Krásné jarní obrázky :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky. Milé kvítí věští jaro. Konečně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko, doufám, že už se brzo dočkáme. Těším se totiž na naši zahradu, od podzimu jsem tma byla jen 2x na otočku. Myslím, že už se těší i naše Barča 😀

      Vymazat
  9. Také mám radost z každé kytičky, která zasvítí a rozjasní svět. Našla jsi moc hezké a i doma to máte krásně jarně vyzdobeno. Evko, hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji hezké dny, zrovna dneska je fakt nádherně, tak snad nám to chvíli vydrží. Zdravím 😀

      Vymazat
  10. Tolik krásných barevných kytiček. Hned je veseleji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, tak dneska je opravdu krásný jarní den, doufám, že to nějakou dobu vydrží. Máš pravdu, hned je veseleji 🌞

      Vymazat
  11. Jaro jak vyšité !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, doufám, že už je konečně tady. I když ..... 😉

      Vymazat