středa 23. března 2022

Pojďte do divadla

Jestli se chcete opravdu pobavit, můžete na YouTube navštívit derniéru  představení z Divadla na Vinohradech, skvělou komedii Brouk v hlavě. 
Byla to zároveň 363. repríza, která se v divadle hrála dvacet let ve stálém obsazení s Viktorem Preisem v nádherně komické dvojroli. Jednu z dalších nádherných rolí hrál od roku 1997 Ivan Trojan, který se této role nechtěl vzdát a jako člen Dejvického divadle v této komedii hostoval. 
Před mnoha lety jsme toto představení s manželem viděli, a tak jsme si ho nemohli nechat ujít ani tentokrát. 
Záznam z derniéry opakovala televize minulý týden a pokud máte rádi divadlo, vyhledejte na YouTube Brouk v hlavě. 








25 komentářů:

  1. Evi,děkuji za doporučeni.Koukam hidně na Youtube a rada se na hru podivam.Už jen když vidim zname herce.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, snad se ti to bude líbit, já jsem se bavila moc. Hezké dny 😀

      Vymazat
  2. Evi, tohle představení jsem viděla a je skutečně úžasné. Pan Preis je úžasný! Moc ráda bych ho viděla i s Filipem Blažkem ve Studiu dva...
    Děkuji za upozornění a přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, také by mě Filip Blažek docela lákal, ale vstupenky do Studia dva je třeba objednávat hodně dopředu a navíc tam jsou až dost drahé. Já jsem byla nadšena jak z Preise, tak z Trojana, je to zážitek i když přece jenom trochu jiný, než když je člověk přímo na představení. Pěkný den 🌞

      Vymazat
  3. Pan Viktor Preis oslavil 75, mám ráda i audioknihy v jeho podání, na TV koukám velmi málo, ale Brouk v hlavě může být zárukou dobré zábavy.
    Díky a pěkný začátek jara. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, myslím, že bys byla spokojená, stačí nahlédnout. Hezký den 🌞

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Marti, snad se ti bude představení líbit i když je trochu delší. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  5. Díky za tip. Využiju jej!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, snad tě představení pobaví a aspoň na chvíli odvede pozornost od nepříjemných zpráv. Měj se hezky 😉

      Vymazat
  6. NA hru se na YouTube určitě podívám, až na to budu mít čas. To herecké obsazení je fantastické. Všechny herce, to tam účinkují , mám ráda. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, snad budeš spokojená. Přeji krásný víkend 🙂

      Vymazat
  7. Ahoj Evi, tak to bych se ráda podívala, I. Trojana a V. Preise mám ráda. Díky za tip, je třeba se dívat i na jiné věci, ne jen na zprávy... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, já už zprávy sleduji jen minimálně. Snad se ti představení bude líbit. Užij si pěkný víkend 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Báječný divadelní kus a hvězdné obsazení👍
    Zprávy nesleduji, už několik let, ale to mi nebrání být v “obraze”. Naučila jsem si je filtrovat a analyzovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době si zprávy poslechnu jednou za den a to mi stačí až dost. Vím, že je ta situace příšerná, ale nervy mám také jenom jedny. Snažíme se přispět finančně, ale víc udělat nemůžeme, už nám není dvacet.
      Renato, to divadlo je fakt parádní. Zdravím 😀

      Vymazat
  10. Dívala jsem nyní na tuto hru na TV. Vynikající. Co ti dva tam předváděli....Byli úžasní. Klidně se podívám i opakovaně. Opravdu to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také se mi to moc líbilo. V televizi toho k vidění moc není, ale tohle opravdu stojí za to 😉

      Vymazat
  11. Toto představení jsem viděla v TV. Viděla jsem i představení s panem Brodským v hlavní dvojroli. Ale nejvíc se mi líbí verze se Zlatou Adamovskou, Martinem Dejdarem, Janem Hrušínským, Václavem Postráneckým, ...👏👏
    Evi, přeji krásné jarní dníky.🌞

    OdpovědětVymazat
  12. Zlata Adamovská hrála kdysi i s Viktorem Preisem a na tom jsme byli s manželem. V současné době to hraje ještě Studio Dva s Filipem Blažkem a recenze na jeho výkon jsou hodně dobré. Přeji klidné dny, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Je fajn, že jsou představení natáčena. Sice ta atmosféra divadla chybí, ale pro nás z malých měst je to skvělá šance se kulturně vyžít. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  14. Viděla jsem v TV a moc jsem se nasmála.
    Kdysi jsem viděla i jiném obsazení.

    OdpovědětVymazat