čtvrtek 10. března 2022

Recykluji

O tom, jak využívám skleničky od vonných svíček jsem už psala. První jsem použila na netřesky, které mi manžel dovezl ze zahrady a protože skleniček bylo stále dost, opět jsem je použila na kytičky. Skleničky jsem tentokrát trochu "oblékla" a jen tak lehce přizdobila korálky. 

Hyacinta krásně kvete, ale její vůně je tak intenzivní, že musí být přes den na balkóně a na noc ji zavírám do koupelny


Na trhu jsem koupila také modřenec a osadila další sklenky 




Doba není už delší dobu nijak  příznivá a tak si musím dělat radost alespoň nějakými maličkostmi. 

24 komentářů:

  1. Také pár skleniček mám, ale zatím jsem je nevyužila. Máš to moc hezké. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,parádně jsi se s nadbytkem skleniček popasovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, skleničky od svíček mám také a většinou do nich dávám opět svíčky, třeba i čajovky, a nebo hyacint. Netřesky mne nenapadly, to vyzkouším. Hezky tvoříš. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, netřesky rostou skoro všude a ve skleničkách se jim zatím daří. Přeji pěkný víkend 🌞

      Vymazat
  4. Evi,to je moc hezké.Jsi šikovná a nápaditá.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já moc nápaditá nejsem, ale Pinterest nebo časopisy poradí. Přeji hezký víkend 🌞

      Vymazat
  5. Ahoj Evi. Hezky jsi skleničky oblékla a využila ! Mám v kuchyni stejné rádio jako Ty. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Takové skleničky je škoda vyhodit, jak vidět, udělají parádu i dál. Já do nich dávám zase svíčky. Netřesk se může pěstovat i doma? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, netřesk je nenáročný a zatím ve skleničkách žije. Na dno jsem dala zeminu, takže občas stačí trochu zalít. Pěkný víkend, pá 🌞

      Vymazat
  7. Není divu, že za války ve Větnamu vzniklo hnutí “Květinových dětí”.
    Proč ne teď hnutí “Květinových radostí”,aby jsme nepodléhají beznadějím?!
    Hezká domácí zahrádka, plná jara!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost si musíme dělat sami, když je jí kolem nás teď hodně málo. Přeji pěkný a sluníčkový víkend 🌞

      Vymazat
  8. Evi, máš doma krásné jaro!
    U nás musí rozkvetlé hyacinty na mráz :o)
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ta moje šla večer do koupelny a přes den na balkon. Voní, ale nedá se to vydržet 😜

      Vymazat
  9. Radost pohledět na Tvoje domácí jaro. Vůně hyacintů je svým způsobem krásná, ale někdy to je takové - čeho je moc, toho je příliš. :-)
    Pěkný víkend, Evi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, té hyacinty je fakt příliš. Doma se to s ní nedá vydržet, tak má holka smůlu. Na noc koupelny, přes den balkon. Pěkný víkend 😜

      Vymazat
  10. Krásný! A to rádio nemá chybu :).
    Je to tak, maličkost k maličkosti a hned je na tom světě snesitelněji…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mně se tyhle hranaté skleničky moc líbily, tak jsem hledala nějakou inspiraci a myslím, že se to podařilo. Teda, já jsem spokojená 😉

      Vymazat
  11. Já jsem ty nastřádané skleničky (umyté!) dala do krabice od bot k popelnici.
    Druhý den jsem tam našla jen tu krabici, tak jsem ji odnesla do kontejneru na papír :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já také vyhazuji sklenice umyté, teda ty od vína ne, ty fakt nemyju 😜Nejlepší na tom je, že umyju i ty, co házím do kontejneru na sklo. MOžná i takhle začíná stařecká demence 😲

      Vymazat
  12. Tak jsem ssi to všechno po čase zase přečetla,už mi to moc nejde a malá písmenka nedávám, jako byly např. některé informace na cedulích. Ale jsem ráda, že jsem to zvládla.Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  13. Ježurko, jsem ráda, že jsi se stavila a doufám, že to s manželem zvládáte. Roky nám přibývají všem, ale musíme s tím bojovat a ty bojovnice jsi. Přeji hezké dny a sluníčko vám oběma. Zdravím 🌞🧡

    OdpovědětVymazat