čtvrtek 17. března 2022

Kam s nimi?

Jan Neruda měl ve své povídce Kam s ním problémy se slamníkem. Ne snad, že by se nás tenhle problém nemohl týkat, ale já mám někdy pocit, že bych se potřebovala alespoň na chvíli zbavit manžela. Takže otázka je stejná, kam s ním?
Při jedné procházce u nás na Žižkově jsem zjistila, že je nás možná víc a zřejmě proto nabízí jedna restaurace speciální službu. 


 
Dokonce tam manžela i oočkují, vakcínu si na místě může vybrat sám. No není to skvělé?



21 komentářů:

  1. Nesmírně jsem se pobavila.Ovšem já se vážně zabývám kam s manželem.Čeká nás rekonstrukce bytu a manžel už není na žádnou práci.Kam s ním?Celý den leží u televize,no občas mě někam vyveze a bude tu akorát překážet.
    Škoda,že tam není telefon.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,poslala bych manžela na putovní tábor po rodině🥰

      Vymazat
  2. Jitko, měla bys to trochu z ruky, ale jako nápad fakt skvělé. Držím palce a přeji pevné nervy, ty asi budeš potřebovat 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, pobavila jsem se! Paráda, trocha srandy musí být!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, smích prodlužuje život a já zjišťuji, že v poslední době k smíchu moc důvodů není. Jsem ráda za každou příležitost k pobavení. Přeji pěkný víkend a když ho bude provázet smích, tak to bude paráda 😜

      Vymazat
  4. To je opravdu vtipné....Krásný den Evi a měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, musíme si důvody ke smíchu hledat, kde se dá. Poslední dobou těch důvodů kolem nás moc není. Měj se hezky 🌞

      Vymazat
  5. Je fajn, že mají lidé smysl pro humor a umí se o něj i podělit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, nikdo to za nás v poslední době neudělá, tak se musíme bavit navzájem. Přeji pěkný víkend 😛

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Marti, ráda jsem pobavila. Musíme se bavit vzájemně, momentálně kolem nás nic veselého není. Pěkný víkend 🌞

      Vymazat
  7. Evi, je to vtipné a navíc skvělá myšlenka😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, skvělý nápad. Občas dopoledne odložit a odpoledne vyzvednout. Horší by asi byly stavy našich manželů, to už by velká legrace asi nebyla. Přeji hezký víkend 😛

      Vymazat
  8. Evi, to mě fakt pobavilo :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, smích léčí. Hezký víkend 😛

      Vymazat
  9. Dobrá služba Evi, na Žižkově jsem dlouho nebyla, tak je jasné, že mi to uniklo, ale teď vím, že se bude hodit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková úschovna pro manžela, to není vůbec špatný nápad 😛

      Vymazat
  10. Evi, tak to je výborné ! Mám kamarádku Evu a její manžel je pořád doma, nikam se nehne, a to je prosím chodící. Není šance si popovídat bez něho. Vždycky jí říkám - Tak ho přihlas na nějaký kroužky, aspoň na tři ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi








    1. Lenko, chlapi to tak mají. Já bych se asi brzo zbláznila být jenom doma. Přeji klidný příští týden, pa 😜


      Vymazat
  11. Žižkov má pořád jeho svéráz...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirko, myslím, že se podobné vtípky objevují i jinde než na Žižkově, ale svérázná část města to určitě je. Přeji hezké dny a dodatečně hodně zdraví k tvým narozeninám. Zdravím i Anču, má tuhý kořínek, tak ať jí to ještě pár let vydrží 😛🌞

      Vymazat