čtvrtek 12. května 2022

Divadlo Rokoko

Nedávno jsem navštívila divadlo Rokoko a nové představení Herečka sobotní noci. Komedie psaná přímo pro herečku Pavlu Tomicovou se opravdu povedla. Alespoň já jsem byla hodně spokojená.
V příběhu je hlavní hrdinkou dospělá, tak trochu naivní žena, jejímž dětským vzorem je pohádková postava Pipi Dlouhá punčocha. 
Svůj život naplňuje dobrými skutky pro lidi kolem sebe a to dobro se rozhodla dávat za každou cenu. Příběh se odehrává v době Vánoc, kdy za touto trochu podivínskou paní přijíždějí dva sourozenci, kteří společně trávili dětství. Na dětství vzpomínají ve svých vzpomínkách, přáních a tajemstvích. 
Pavla Tomicová je nejen skvělá komička, ale dokáže vám vehnat i slzy do očí. Byla jsem překvapená, jak krásně zpívá. 
Od samého začátku je i publikum vtaženo do hry a myslím, že spokojenost byla na obou stranách. 
V dalších rolích se představí Dana Batulková, Petr Konáš a Radim Kalvoda. 
V dnešní době je takový zážitek  opravdovým pohlazením po duši. 





21 komentářů:

  1. Evi, paní Tomicovou jsem viděla na divadle dvakrát, pokaždé mi tekly slzy smíchem. I tohle vypadá na pořádnou srandu!
    Děkuji za info a přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, mně se to líbilo. Recenze nebyly úplně OK, ale já to většinou mám obráceně, než divadelní kritik. Měj pěkný víkend 😊

      Vymazat
  2. To bych brala.Pavla Tomicová je zárukou,že to bude velká legrace.
    Evi,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednom představení jsem ji viděla, a to moc velká legrace nebyla, ale ona byla i v té vážné roli skvělá 😊

      Vymazat
  3. Myslím,že bych z tohoto představení neodcházela zklamaná.
    Pavlu Tomicovou mám ráda.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také ji mám ráda. Mám pocit, že je to normální ženská, která si určitě na hvězdu nehraje, i když, co já vím. Hezký víkend 😉

      Vymazat
  4. Anonymní13/5/22 09:47

    Lezarts
    Lákavá pozvánka do divadla👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, bavila jsem se, a to je přece to hlavní. Přeji hezký víkend 😉

      Vymazat
  5. Věřím Evi,že představení stálo za to. Tomicovou také můžu,vždyť je to holka tu stela ( od nás)🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud chceš z domova cestovat najdi si www.expedice světu vstříc. Já s expedicí cestují od počátku,nyní jsme v Mexiku,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, máte skvělou rodačku, zdá se mi, že ze sebe žádnou hvězdu nedělá, a proto je oblíbená. Herečka je hodně dobrá. Na ty stránky expedice se určitě podívám. Díky a přeji pěkný víkend 😉

      Vymazat
  7. Takové pohodové představení by se mi také líbilo! Pavlu Tomicovou mám jako herečku ráda, dřív jsem ještě koukala na Ulici a tam mě hrozně její role bavila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, na ten seriál jsem nekoukala, ale jinak se mi Pavla Tomicová líbí moc. Hezký víkend 😉

      Vymazat
  8. Pavlu Tomicovou mám moc ráda, je to báječná herečka! Na Facebooku na mě vyskakuje její představení Jedlíci čokolády a jen z ukázek učůrávám smíchy :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, já Facebook nemám, ale manžel ano, tak se také podívám. Díky za tip, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Do Rokoka jsem se nikdy nedostala. Paní Tomicová je "děvucha" tady od nás, takové typy hereček mám ráda. Máš výhodu Prahy v tom, že návštěva kulturních pořadů není jistě problém. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, problém to není a já toho využívám, co to jde. Každé místo má svoje pro a zároveň i proti. Měj se hezky 😊

      Vymazat
  11. Ahoj Evi, cíleně na Pavlu Tomicovou chodím v Hradci Králové do divadla, jehož členkou je už přes dvacet let. Asi nejvíc se mi zatím líbila v představení Koule, které jsem viděla dvakrát. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, to představení neznám, ale podívám se, jestli by se nedalo najít na internetu. Ona je fakt skvělá. Zdravím 😀

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Míšo, mě se představení fakt líbilo. Měj se, ahoj 😉

      Vymazat