pondělí 9. května 2022

Ze zahrady mám radost

Včera jsme se vrátili z chaty i když jsme tam původně chtěli zůstat do pondělí. Přijeli jsme sami bez našeho psího ochranáře, protože Barunka ochranář zůstala na chatě. Syn musí dobrat nějakou starou dovolenou, tak si jí tam nechal. Určitě se bude mít lépe, než v Praze. 
Dosázela jsem poslední kytky a budu doufat, že přežijí Pankráce, Serváce i Bonifáce. Snad už nás žádné mrazy nečekají. Radost mám z rododendronů, které už rozkvétají s plnou vervou. Zatím jen žlutý a bílý, ostatním rododendronům a azalkám to trvá trochu déle. 
Také jsem si do vázičky natrhala nádherné pomněnky, jejich modrou barvičku mám hodně ráda. Podobnou barvu očí má totiž i naše dcera. Mějte krásné dny a na zahradách raději jen s mírou nebo s Mírou.










19 komentářů:

  1. Evi,krásně ti to na zahradě kvete.Ze zmrzlíků snad strach mít nemusíme.U nás by bylo potřeba zapršet, už nevím ani,kdy pršelo naposledy.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás je pořádné sucho. Někde to občas spadne, u nás ne, ale naděje umírá poslední 😜

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, krásná květena. Moc se mi líbí pomněnky ve veselé vázičce. Připomněla jsi mě, že jsem měla v mládí šaty s pomněnkama, moc ráda jsem je nosila. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, pomněnky mě docela překvapily, protože jsem myslela, že v té váze vydrží jen den, ale jsou docela houževnaté. Zdravím, pá 😄

      Vymazat
  3. Anonymní9/5/22 21:27

    Evi, máš krásně rozkvetlou zahrádku. Vázička je moc hezká a ještě ty poměnky... opravdu pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní9/5/22 21:31

      Zapomněla jsem se podepsat😄Alena

      Vymazat
    2. Alenko, díky za pochvalu, tu já můžu 😄😜

      Vymazat
  4. Anonymní9/5/22 22:11

    Lezarts
    Pěkně nabírají na kráse, ty naše zahrádky.
    Jo Míru, ani míru nemám 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na zahradě dělám jen to, co mi dovolí záda. Poslední dobou začínají nějak protestovat, tak je poslechnu a pokračování je příště. Jako televizní seriál 😄😄😊

      Vymazat
  5. No to je nádhera, Evi! Kochám se a mám radost s tebou!
    Užij si hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky za pochvalu. Mám z té zahrady fakt radost. Zdravím, pá 😊

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí ty pomněnky :) Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rostou nám na zahradě v lesní části a jejich barva je fakt kouzelná. Přeji hezké dny, zdravím 😊

      Vymazat
  7. Barunce se bude na chatě určitě líbit ♥ Krásné pomněnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, Barunce se líbí všude, kde dostane něco dobrého na zub 😀😀

      Vymazat
  8. Máš nádherně rozkvetlou zahradu a věřím, že z mí máš radost. Jen by mělo trochu zapršet. U nás na severu je děsné sucho. na zalévání nosím vodu z mytí a koupání, protože dešťovka už mi došla... Měj se krásně a ať ti vše dál krásně roste a kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, sucho už je pořádné, u nás se momentálně pěkně zatáhlo, tak doufám, že nějaký déšť přeci jenom přijde 😉

      Vymazat
  9. Krásně ti to kvete. Já bych ti mohla k modrým pomněnkám přidat ještě pomněnky i bíle kvetoucí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, bílé pomněnky musí být také moc pěkné, jsou to taková něžná kvítka a překvapivě docela dlouho ve váze vydrží 😉

    OdpovědětVymazat