středa 19. října 2022

Jednou týdně určitě

 Mám moc ráda bazary, bleší trhy, krámování všeho druhu a samozřejmě farmářské trhy. Jeden takový je od nás opravdu jenom pár minut pěší chůze, a tak tam alespoň jednou týdně určitě zajdu. Většinou je to ve středu, protože tam právě ve středu přijíždějí z jedné krůtí farmy s masem a uzeninami, vyrobenými právě jen z krůtího masa. Oblíbili jsme si jejich mleté maso, karbanátky z něj jsou opravdu výborné. 
Na tomto farmářském trhu najdete široký sortiment výrobků, přesně tak, jak to má být a já si to užívám.

Ovoce a zelenina je samozřejmostí 





Nějaká kytička 






Proutěné i dřevěné výrobky 






Něco pro pejsky 




A něco třeba pro gurmány




Také můžete posedět v zahradní restauraci 





27 komentářů:

  1. Evi to máte parádní. U nás jsou trhy jen jednou měsíčně většinou kolem poloviny měsíce, když je po výplatách. Jinak jsme v létě byli několikrát v Ústí nad Labem, kde jsou každý čtvrtek a také se d tam dalo dobře nakoupit. Jen je to pro nás z ruky a spíše jako výlet a jakmile podraží jízdné, tak už tam jezdit nebudeme vůbec. Hezky jsi vše nafotila. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tady je jen u nás na Žižkově 4x v týdnu, jinak jsou po Praze další. Tenhle mám blízko, tak chodím hlavně tam. Měj se hezky, pá 😄

      Vymazat
  2. Takové trhy mě také baví.U nás jsou menší trhy na náměstí v sobotu,kde mají soukromníci své výpěstky a potom na parkovišti jednou měsíčně a tam je většinou oblečení.Ale ráda si to tam vždy projdu.
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem se sjíždějí soukromníci někdy docela z daleka. Většinu už jich znám, přijíždějí už nějaký ten rok, ale samozřejmě jsou i noví dodavatelé. Ve středu třeba jezdí i pán u kterého se dají nabrousit nože a nůžky. Pá 😀

      Vymazat
  3. Lezarts

    Trhy je co mi asi nejvíce po návratu do ČR chybí.Byla jsem zvyklá každý týden propadnout košík a jít nakoupit co příroda zrodila a farmáři vykrmili.
    Na venkově se to moc neujmulo, i když pokus o to byl. A dojíždět za nimi, už není ono.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, také bych nikam nejezdila, ale když je to u nosu, tak neodolám 😊😄

      Vymazat
  4. Ahoj Evi, taky miluju trhy, jarmarky, blešáky všeho druhu... U nás jsou nejblíž trhy v Doudlebách jednou měsíčně, v Rychnově jednou týdně. Přeju hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tady bývalo blešáků docela dost, a to bylo něco pro mě. Teď se všude jen staví nové byty a blešáky jsou fuč. Škoda, tam jsem si to užívala. Pá 😀

      Vymazat
  5. Tak na takovýhle trh bych chodila taky! Mám to moc ráda, často vzpomínáme na blešáky v Belgii a Holandsku.
    Evi, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tam by se mi určitě líbilo hodně moc. Po Praze většina blešáků už zanikla. staví se stále nové byty, kdo je bude kupovat to fakt nevím. Ceny nehorázné, Rusové už kupovat nebudou. Škoda, chybí mi to kramaření 😉

      Vymazat
  6. Taky mám moc ráda tohle hrabošení, ale díky bohu, u nás se nic podobného nekoná, to bych tam byla pečená vařená :D. Ty dřevěné misky jsou kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  7. Ve větších městech tyto trhy bývají pravidelně a Praha ty prodejce táhne, tomu věřím. Já na tyto trhy moc nechodím a důvod je hlavní ten, že bych koupila a přitáhla domů věci, které pak ani neupotřebím. Takže - líbí se mi to, ale hodně zvažuji, co koupím domů. Mít to ale za rohem, asi by to lákalo. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já kupuji jenom to, co potřebuji nebo chci. Líbí se mi atmosféra trhu i okolních kavárniček, dá se posedět i v parku před kostelem, a to je to, co mě láká. Zdravím 😉

      Vymazat
  8. Jsme menší město, takže velké farmářské trhy se u nás nekonají. Ale funguje během týdne stánek od soukromníka se zeleninou a květenou. Bleší trhy se nekonají, ty bych okukovala a zřejmě nejen okukovala :-))).
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně blešáky také chybí. Připadám si tam jako hraběnka, hrabu a hrabu. Jeden v Praze je, takže teď, když už nebudeme jezdit na chatu, určitě tam občas zajedu. Zdravím, přeji pěkný víkend. U nás je sobotní odpoledne pěkné, ráno ale lilo jako z konve, pá 😉😊

      Vymazat
  9. Evi, v první chvíli jsem si myslela, že píšeš o trzích na Arkádách, ale říkám si, že bydlíš jinde a přitom to máš blízko a už jsem to pochopila.Já jsem včera pustila chlup na trhu na Malostranském náměstí . zlákal mě tam med.
    Hezky jsi nafotila Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIřinko, já se tak lehce zlákat nedám, ale když něco potřebuji nebo se mi něco líbí, tak koupím. Med máme od včelaře souseda na chatě, tak jsem zásobená. Přeji ti pěkný víkend, pá 😀

      Vymazat
  10. Já sama na trhy nejezdím, protože na ně připravuji zboží( bylinky), ale fotky jsou krásné. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I obchůdek s bylinkami na trhu máme. Tam občas také nakoupím pro sebe nebo pro manžela. Je fajn mít takovou možnost. Ne vždycky nakoupím, občas jen nasávám atmosféru. Přeji pěkný víkend, teď odpoledne je u nás krásně 😉😀

      Vymazat
    2. Doufám, že zítra bude tak, jak dnes. Čeká mě běh na charitativní akci, snad to klapne )

      Vymazat
  11. Držím palce, ať to klapne 😉😜

    OdpovědětVymazat
  12. U nás bebývají farmářské trhy tak často a tak velké, ale když jsou, občas zajdu. /ěkné fotky Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky. Zítra se opět na trh chystám. Nemám potřebu něco nakoupit, ale okukovat budu. Hezký den 🍁🍂

      Vymazat
  13. Ecko, mám to úplně stejně, jen tedy na farmářské trhy moc nezavitame, většinou jsou na nás ceny dost vysoké, ale takový jarmark, hledám nebo v dnešní době velmi moderní swap to je moje. Minulý týden se u nás konal velký swap v celém patrovém domě, kde se celý den točilo oblečení ale i boty, knihy, květiny, hračky,, no všechno na co si vzpomeneš, domu jsem přinesla tolik věcí, že jsem měla problém je všechny s kočárkem pobrat 🤭😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za návštěvu 😉 Na žádném swapu jsem ještě nebyla, ale už jsem o tom přemýšlela, to by byl zážitek. Jsem taková "hraběnka" a moc mě to baví. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat