pátek 14. října 2022

Nejen podzimní tvoření

Doba nádherně barevných listů i podzimních plodů  je tady, tak jsem se pustila ještě do malého tvoření. Na dveře jsem udělala jutový věnec z kaštanů, žaludů, březové kůry, šišek z modřínu a dalších drobnůstek a jsem s ním celkem spokojená. Růžičky z barevného listí dělám už několik let, takže žádná změna. 







Nakoupila jsem spoustu dřevěných kolíčků a bambusového prostírání, tak pokračuji v recyklaci misek od máslové Perly a třeba skleničky od džemu. Myslím, že to může posloužit i jako malé vánoční dárečky. Materiálu mám dost, tak ještě trochu energie a budu doufat, že se podobné dárky budou líbit.



 





28 komentářů:

  1. Evi máš to moc krásné. Já jsem už také koukala po listí, že vytvořím pár růžiček, ale táhla jsem tašku s nákupem, tak jsem si listí nenasbírala. Musím to dohnat, než listí zhnědne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, listí ještě pár dní počká, měj se 😉

      Vymazat
  2. Pěkné tvořeníčko..Nejvic zaujme ten vene s využitím kaštanů..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný podzimní věnec, Evi! I další tvoření. Trochu závidím, nějak mi na tyhle věci teď nevychází čas...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já už nejsem v pracovním procesu a vnoučata nemáme, tak se bavím všelijak. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  4. Ahoj Evi, zase mizejí komentáře co píšu na ostatní blogy. Tobě jsem ho sem taky už psala a je fuč - asi ve spamu... Psala jsem Ti v něm, jak si hezky tvoříš a že se mě moc líbí Tvoje košíčky z kolíčků, úplně je vidím v koupelně na drobnosti. Měj hezkou sobotu, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ani já nevidím odpověď na tvůj včerejší komentář 😕 Asi je tu něco špatně, ale ostatní odpovědi se zobrazily. Každopádně moc děkuji za pochvalu, ta od tebe zvlášť potěší, pá 😊😊😊

      Vymazat
  5. Evi,tvoje tvoření se mi moc líbí,jsi velmi šikovná.
    Já použila podzimní výzdobu co jsem vytvořila loni.Háčkované listy a dýně.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, háčkování zanedbávám už dlouho, ale třeba na něj také dojde. Díky za pochvalu, pá 😀

      Vymazat
  6. Při pohledu na tu krásu, mě mrzí, že jsem neschopná najít čas a též si " zatvořit"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem se dívala na komentáře, nevím, proč ten tvůj se mi neobjevil, ale jestli budeš mít možnost Andalusie, stejně jako celé Španělsko je krásná země, tak krásná s bohatou a bohužel i krutou historií, že stojí zato :)

      Vymazat
    2. Díky moc, pochvalu můžu 😉 Už nemám pracovní povinnosti, takže mám čas na všelijaké blbinky. Hezký víkend 😃

      Vymazat
  7. Věneček je moc hezký a kolíčkové tvoření taky. Možná se budu inspirovat. Taky si dělávám růžičky z listů, ovšem zatím jsem ještě tak neučinila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hodně mě inspiruje Pinterest, sama kreativní nejsem, tak kradu nápady jiným. Měj se hezky a díky za pochvalu 😀

      Vymazat
  8. Evi, jsi moc šikovná, krásné tvoření! :) Až se mi zastesklo a asi se, když už nic jiného, půjdu pomazlit s obsahem mé bordeltvořící skříně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já mám zatím jen bordeltvořící tašku a kufr (není to kufr lodní), ale i tak je tam docela dost krámů. Nikdy nevím, co se může hodit. Měj se hezky, moc děkuji za pochvalu, pá 😄

      Vymazat
  9. 'Lezarts

    Zase v akci šikovné ručičky😁 Povedlo se! Vždy je dobré mít dáreček v zásobě👍

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou moc pěkné nápady. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky. Moje hlava by to nevymyslela, ale YouTube nebo Pinterest, to je moje inspirace. Pá 😃

      Vymazat
  11. Evi, všechno je to moc pěkné. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  12. Majko, moc děkuji, jsem ráda, když se moje snažení líbí. Hezký víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Je to moc hezké a pokud to má nějaké využití, rozhodně ano ☺. Je úplně jedno, jestli to vymyslíme samy nebo je to nápad z časopisu nebo z Pinterestu. Nevím, co se mi líbí nejvíce, nabízí se věnec, já doma na dveře nic nevěším, ale blíží se "Dušičky" a malý věneček by se na jeden z hrobů hodil. Asi to uchytíš tavnou pistolí?

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, také jsem dřív dávala na dveře jen vánoční věnec. Jako důchodce si hledám někdy i nové aktivity, které mne baví a tvoření mezi ně teď rozhodně patří. Tavnou pistoli používám hodně. Měj se pěkně, ahoj 😊

    OdpovědětVymazat
  15. Pochvala potěší, díky 😉

    OdpovědětVymazat