úterý 11. října 2022

Takové malé babí léto

 Počasí nám zatím ještě přeje, dokonce se ukázalo takové malé babí léto, a tak jsme zase byli na chatě. Ještě jsem uvnitř nepotkala žádnou myšku, proto tam jezdím docela v klidu. Jak se nějaká objeví, moje sezona končí. Byli jsme tam čtyři dny a samozřejmě jsem musela zajít do lesa. Opět jsem donesla nějaké houby, ale tentokrát vám chci ukázat pár fotek jen tak z přírody. 
V lese často potkávám milovníky nejen houbaření a procházek, ale také milovníky koní. 





Podzim se hlásí nádhernými barvami, to mám moc ráda, tak se s vámi o tu nádheru podělím.









26 komentářů:

  1. Evi, to jsou moc krásné fotografie. Ten barevný přísavník vypadá úžasně. Ještě prý nás teplé dny čekají v příštím týdnu a tak doufám, že se předpověď ještě nezmění a užijeme si slunečných dní. měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, takový podzim mám ráda, tak doufám, že si ještě užijeme pár pěkných dní. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  2. Evko, máš krásné fotografie přírody i koní. Ty koníčci mě obzvlášť potěšili. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ten hnědý se jmenuje Matěj, tak mi ho představila paní majitelka. Byl nádherný, Měj se hezky, ahoj 😉

      Vymazat
  3. Lezarts
    Vydařený pobyt! Holt za sluníčka je hned vše veselejší☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko je takový životabudič, který přináší dobrou náladu 😀

      Vymazat
  4. Evi,také jsme se byli kochat barevným podzimem u přehrady,kolem les a v dálce hory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak to byla skvělá kombinace všeho, co je u nás dostupné. Musíme si to ještě užít, zima bude dlouhá. Měj se hezky, moc zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Evi, to je nádhera! Tam musíš moc ráda jezdit!
    Snad bude ještě pár takových dní...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, pro mne je sluníčko skvělým životabudičem a většinou i nosičem dobré nálady. Je fakt, že někdy jsem naštvaná i se sluníčkem nad sebou, ale takový už je život 😀😀

      Vymazat
  6. Toz podzimni priroda caruje..Dnes je asi nejkrásnější cast podzimu...

    OdpovědětVymazat
  7. Takové počasí by mohlo vydržet do března, pak by se mohlo začít trochu oteplovat. To by se mi celkem líbilo 😀😊

    OdpovědětVymazat
  8. Slunečné počasí rozsvítí i naše duše, že? Pokochala jsem se :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky. I dneska u nás sluníčko svítilo a bylo docela teplo. Mohlo by to tak být třeba až do března 😀

      Vymazat
  9. Ahoj Evi, v lese je to stejně nejlepší ! Podzim je moje nejmilejší období, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já mám podzim ráda, ale jen v té barevné a teplé podobě. Jinak ho nemusím, ale v lese je krásně vždycky. Měj se pohodově 😉😊😉

      Vymazat
  10. To je nádhera. Opravdu krásné fotky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju babí léto, taková paleta barev je jenom teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, babí léto mám také moc ráda, barvičky všude kolem jsou nádherné. Měj se hezky 😉😊

      Vymazat
  12. Evi, krásné fotky..Podzim mi zatím uniká, jsme nachlazení a pořád něco řešíme, co nám brání v klidu si tu pomíjivou krásu vychutnat. Jiřinky jsem si z chaty dovezla do vázy, ať mám trochu zahrádky i doma. Vydrží vždy týden. Měj se hezky a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tak doufám, že vás ten bacil brzo opustí. Je toho teď všude kolem dost a dost. Také jsem si z chaty přivezla kytičku do vázy, ale jak píšeš, déle než týden fakt nevydrží. Měj se a brzo se uzdravte, pá 😊

      Vymazat
  13. Krásné podzimní barvy, u nás je dnes den taky jako malovaný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, takové sluníčkové dny přinášejí fakt pohodu a lepší náladu. Mohlo by to ještě nějakou dobu vydržet. Měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  14. To je dokonalosť :) Veľmi sa mi páči to zafarbenie v jeseni.

    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat