pátek 28. října 2022

Pro dlouhé zimní večery

Tak tahle kniha bude hned na několik zimních večerů, má skoro 700 stran, ale čte se celkem rychle. 
Už dříve jsem vám představila autorčinu knihu Sestra Luna. Tentokrát je to další příběh jedné ze sester, které z různých částí světa adoptoval bohatý švýcarský muž. Poskytl jim nádherné dětství ve svém luxusním sídle, na soukromém poloostrově ženevského jezera. 

Lucinda Riley  Sestra Slunce

Tenhle příběh začíná v New Yorku, kde žije jedna z nejslavnějších modelek, krásná Electra s ebenovou pletí. Děj se přesto neodehrává v prostředí šoubyznysu, ale je o životě, problémech a láskách v soukromém životě, ve kterém se také objevuje alkohol a drogy.  
Po smrti svého adoptivního otce. dostává i Electra dopis, ve kterém jí sděluje, kde hledat své kořeny i biologickou rodinu. 
Tím se dostáváme k druhému příběhu, do daleké africké Keni, mezi domorodé kmeny Masajů i tamní bílé obyvatele. Africký příběh mě hodně zaujal a myslím, že by se líbil i vám. 




Nabízím ještě jednu knihu, tentokrát pro milovníky napětí.

Robert Bryndza  Mlha nad Shadow Sands

Při potápění se svým synem ve vodní nádrži Shadow Sands, objeví vyšetřovatelka Kate Marshalová mrtvé tělo mladíka, který býval skvělým plavcem. Policie mladíkovo úmrtí vyhodnotí jako nešťastnou náhodu bez dalšího vyšetřování. Matka zemřelého chlapce v nešťastnou náhodu nevěří, a proto se obrací na Kate se žádostí o další prošetření této situace. Ani Kate na náhodu nevěří, navíc bylo v nádrži nalezeno už více těl, a tak do pátrání zapojí i svého asistenta Tristana.
Knihy tohoto autora mám ráda, tak mohu doporučit. 





23 komentářů:

  1. Zaujala mě Sestra Slunce, vůbec mi nevadí u knih, že mají více stran, na dlouhé podzimní večery je to opravdu ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, ani mě nevadí hodně stran, když je kniha pěkná vždycky mi mrzí, že už je konec. Zdravím 😉

      Vymazat
  2. Evi díky za tipy na dobré čtení. Počet stran mi nevadí. Vím, že Robert Bryndza je oblíbený autor, zatím jsem od něho nic nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, přečetla jsem od něj už několik knih a nikdy nezklamal 😊

      Vymazat
  3. Díky za tipy na zajímavé knížky.Já jsem teď dočetla knihu Údolí rozhodnutí.Ta měla 806 stran.Četla jsem ji v mládí a pořád jsem ji sháněla.Líbí se mi i po letech.
    Evi,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, knihu jsem určitě kdysi četl, ale už si ji nepamatuji. Možná se poptám v knihovně. Díky za tip 😉

      Vymazat
  4. Kniha by se rozhodně neměla vybírat podle počtu stran, tak se kvalita nezjistí. Zaujala mě ta "Mlha". Kdysi jsem si psala soukromý čtenářský deník, abych měla přehled, co jsem přečetla.
    Přeji příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jestli máš ráda detektivky, tak by se ti kniha líbila. Jeho knihy mě zatím nezklamaly. Zdravím 😉

      Vymazat
  5. Evičko,děkuji za tip na čtení,větší počet stránek není překážkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také mi nevadí více stran. Je fakt, že na cesty to moc výhodné není, ale doma je mi to fuk. Hlavně, když je kniha čtivá. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  6. Evi, dekuji za tipy. Bryndza je čtivý, tu první knihu neznám.
    Přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, nebýt paní knihovnice, tak bych ji neznala. Je to moje druhá kniha autorky a obě byly hodně zajímavé. Obálka sama by mne moc nelákala, ale obsah se mi líbil. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  7. Zajímavý tip na čtení. mám tu teď připravené čtyři knížky, ale nemám čas se k nim dostat. To až se opravdu pokazí počasí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já čtu celkem hodně a z knihovny pokaždé odcházím nejméně s pěti knihami. Měj se hezky, zdravím 😊

      Vymazat
  8. Mlhu... jsem četla a sestru Lunu jsem četla a teď si nemohu ujasnit,zda jsem četla sestru Slunce-asi ne. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, těch knih je o sestrách celkem šest, zatím jsem četla dvě a moc se mi líbily. Faktem je, že obálka moc nezaujala, ale doporučila mi ji paní v knihovně a jsem za to moc ráda. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  9. Druhá knížka by byla něco pro mě, mám ráda detektivky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že bys byla spokojená. Autor se čte jedním dechem, alespoň já byla vždycky spokojená. Zdravím, pá 😊

      Vymazat
  10. Obě knihy znám, mám přečtené. O sestrách /nevlastních/ mám knihy všechny, jen chybí konec a já s netrpělivostí čekám, kdy se objeví na našem knižním trhu. Autorka totiž zemřela a v posledním díle byla vsuvka, že stihla závěr ságy dopsat, tak tomu věřím, protože jsme se vlastně nedozvěděli, jak to s adoptivním otcem bylo, zda opravdu zemřel a jaké měl pohnutky pomoci zrovna těmto dívkám z různých koutů světa. A Roberta Bryndzu také znám, máme doma všechny jeho dosud vydané knížky, nyní se chystám na jeho novinku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta závěrečná kniha by mne hodně zajímala. Také bych se ráda dozvěděla, jak to s tím adoptivním otcem bylo. O tom, že autorka zemřela jsem se dozvěděla nedávno. Snad se knihy dočkáme, byla bych moc ráda. Měj se hezky, zdravím 😊

      Vymazat
  11. Mlhu nad Shadow Sands jsem četla. Byla skvělá - ostatně jako všechno od Bryndzy. Moc se těším na jeho novinku. 🙂
    Hezký den, Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, také jsem se dozvěděla, že se chystá jeho novinka a také už se na ní moc těším. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  12. První knihu neznám, ale zaujal mne Bryndza. Od něho už jsem pár knížek četla a nikdy nezklamal, ba naopak. Zkusím se po něm podívat, ale v naší knihovně je určitě na pořadník.

    OdpovědětVymazat