neděle 23. října 2022

Podzimní fotovýzva

Sobotní dopoledne bylo opravdu škaredé, přesně takové podzimní počasí, co nemám ráda. Mlha, vítr a déšť.  Smířila jsem se s tím, že odpoledne budu doma a najdu si nějakou zábavu. Právě mám rozečtenou moc pěknou knížku, takže vlastně bylo jasno hned. Po obědě se počasí změnilo, občas vyšlo pozdravit i sluníčko, a tak jsem vyrazila na procházku. Tentokrát na Vítkov, pozdravit Jana Žižku. 
Nafotila jsem pár fotek, tak je posílám do podzimní výzvy. Fotím mobilem, ale protože focení moc nerozumím, zřejmě by ani fotky fotoaparátem nebyly o moc lepší. 
Žižka je pořád stejný, ať je jaro, léto, podzim nebo zima. Pravda, v zimě by tam mohlo být třeba i trochu sněhu.




Cestou k památníku 









A ještě dnešní povinné venčení s Barunkou 



 
                                                       najdete mě?

38 komentářů:

  1. Evi,moc krásné podzimní fotografie.Barunka v tom listí opravdu moc vidět není.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Na Žiškův pomník jsem koukala 25 let každý den z okna bytu, kde jsem bydlela s rodiči. Ale takhle zespodu ho vidím poprvé😁. Fotky se povedly a Barunka měla perfektní kamufláž - podzimní👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, Barča se pozná podle vodítka, ale jinak je ta kamufláž docela skvělá. Zdravím ze Žižkova, pá 😄

      Vymazat
    2. Lezarts
      Hrůza, teď jsem si všimla toho Žiškova🤯Omlouvám se, nevšimla jsem si, že korektor korektoroval bez mého vědomí😓

      Vymazat
  3. Evičko,málem jsem Barunku nenašla. Podzimní procházka bonus k výzvě,já v sobotu nevylezla z domu a dnes jsem fotila z balkónu okolí. Podzim máš na fotografiích hezky zachycen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u nás bylo v sobotu odpoledne docela teplo, tak se mi doma být nechtělo. Musím chodit většinou sama. manžel má problémy s nohama. Dneska byl a u doktora, který ho posílá na vyšetření, tak uvidíme, co mu vlastně je. Měj se hezky, pá 🤨

      Vymazat
  4. Žižkov v podzimních barvách! Nádhera, Evi!
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky 😉 V Praze se dříve říkalo: Žižkovu a Libni z daleka se vyhni. Když jsme se na Žižkov s manželem kdysi stěhovali, tak jsem z toho moc dobrý pocit neměla. Teď už bych neměnila. Hezké dny, pá 😀😉

      Vymazat
    2. Já vím, Evi! Ale všechno je jinak - jedno dítě mi bydlí v Libni a Adam od léta u vás, na Žižkově a spokojenost veliká :o)
      Měj se moc hezky, pa! H.

      Vymazat
  5. Evi, fotografie jsou nádherné. Barunko je potřeba opravdu hledat hihihi... Moc děkuji za krásnou podívanou i za účast ve výzvě. Moc si toho vážím a odkaz na tento krásný příspěvek přidávám na můj druhý blog, tedy : https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já děkuji tobě, že to dokážeš skvěle zorganizovat a já jsem jen přispěla svoji troškou do mlýna. Zdravím, pá 🍁🍂

      Vymazat
  6. Nemít Barunka viditelné vodítko, tak bych ji snad i přehlédla. Krásné pokoukání.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké podzimní fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za pochvalu i návštěvu. Přeji hezké dny 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  9. Teď v této době je podzim nejvice Fotogenický

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, příroda barvičkama jen září 😊

      Vymazat
  10. Sobotní odpoledne se povedlo ! I ta jedna Barunka! Ta se umí zamaskovat :-))
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Památkík je opravdu stejný, ale to okolí je krásně zbarvené. Přece jen všude všechno vypadá jinak v jinou roční dobu. A to je dobře. není nuda. Barunka měla určitě z listí radost nebo jí vadilo, že se lepí na pacičky? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Majko, Barča je ráda venku za každého počasí, listí ani sníh ji nevadí. Nemá ráda déšť, to se jí ven nechce. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  13. Evi, pěkně jste se prošly s pejsankou. Takhle to tam neznám, byla jsem tam naposledy před lety na 1.máje a kvetly šeříky.Podzim Vítkovu sluší! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  14. Jiřinko, díky za pochvalu 😉

    OdpovědětVymazat
  15. Evi, to jsou hezké fotografie podzimu a Barunka jak dělá, že tam není :o). Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ona se fotit moc nechce, žádná modelína to fakt není. Přeji pěkný víke nd a já doufám, že bude, pá 🍁🍂

      Vymazat
  16. Evi, hlavně jsem ráda, že jsi zařadila fotografie podzimu v Praze, na to se vždy ráda podívám. Mobil dělá dobré fotky, tak se těším na další. ☺

    OdpovědětVymazat
  17. Hanko, díky. Já se ještě snažím fotky trochu upravit, aby byly trochu koukatelné. V plánu mám příspěvek z okolí Malostranského náměstí. Měj se fajn 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné podzimní fotečky, Barunka je kouzelná ⚛ ღ ♥ hezký podzim ve zdraví přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, díky. I tobě přeji zdraví, to je teď to nejdůležitější. Měj se hezky 😉

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. Mám ráda podzimní babí léto, ale mlhy, déšť a vítr, to nemusím 😉😊

      Vymazat
  21. Evi, krásné podzimní fotky jsi pořídila. Barunka se v tom listí skoro ztratí.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo, žádná modelína to teda není. Když jí chci fotit a zavolám na ní, dělá, že tam není. Mrzí mě, že už tomu hezkému podzimu je nejspíš konec, tady od rána prší a začíná ta část podzimu, kterou ráda fakt nemám. Přeji hezký víkend, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím moc krásné fotky,Barunka je super, já mám doma Vikiho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romano, moc děkuji za návštěvu a jsem ráda, že se fotky líbí 😀

      Vymazat