neděle 5. března 2023

A zdálo se, že to bude skvělý den

 Úterní procházka po Vyšehradě se zářivým sluníčkem se zdála, jako skvěle prožitý den. Opak je ale pravdou. Ještě tam jsem dostala zprávu, že je na tom mamka hodně zle a její odchod se odhadoval na několik příštích hodin. Hned jsem za ní jela, ale to bylo jediné, co jsem mohla dělat. Byly jsme spolu, ale o tom už jsem věděla jenom já. Bojovala statečně, ale ve čtvrtek odešla. Bez bolestí, v klidu a ve spánku. 
Tak jsem se stala ve svých 70. letech sirotkem, což je tak trochu rarita. To jen trochu pro odlehčení. 










15 komentářů:

  1. Evi, upřímnou soustrast. Psala jsi tu o mamince a její nemoci a o statečném tatínkovi, který před nedávnem také odešel. Dožili se pěkného věku. Už budou jenom vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímnou soustrast.
    Je moc dobře, ze jsi s maminkou mohla ke konci být a že odešla poklidně.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyslovuji upřímnou soustrast. Vím, co to je, o oba rodiče jsem přišla v mladém věku, však oni z dnešního pohledu také byli relativně mladí. Měla jsem je doma, starala se o oba. Smrt vždy "překvapí", vím, co říkám. Ber jako uznání to, že mít do 70 oba rodiče, je dar.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, upřímnou soustrast, pro tebe tu budou oba rodiče pořád, ve tvých vzpomínkách. Měly jste s maminkou asi hezké vztahy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní5/3/23 22:47

    Přijměte, prosím, upřímnou soustrast. Ve vzpomínkách zůstávají naši milí s námi. A určitě máte hezkých vzpomínek hodně. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,to je mi líto.Přijmi upřímnou soustrast.Maminka se dožila krásného věku,nakonec i tatínek.Já přišla o rodiče v necelých 40 letech.Moc brzy.,tenkrát jsem si říkala,že už nejsem ničí dcera.Vzpomínky nám naštěstí nikdo nevezme.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, prožíváš hodně náročné období! Myslím na tebe, cítím s tebou.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímnou soustrast. Cítím s Tebou. Oba Tvoji rodiče se dožili úctyhodného věku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní6/3/23 10:09

    Lezarts

    Taková zpráva, nechá vždy v duši smutek i když slunce svítí.
    Upřímnou soustrast R.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, moc mě mrzí tvá ztráta, obzvlášť, přišla-li tak brzy po té první.
    Upřímnou soustrast, drž se, myslím na tebe ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně síly. Vím, jak to bolí. Musíš se s tím smířit. Velké objetí.

    OdpovědětVymazat
  12. VŠEM MOC DĚKUJI ZA PODPORU A KRÁSNÉ KOMENTÁŘE. JSEM RÁDA, ŽE VÁS MÁM 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Evi, upřímnou soustrast. Cítím s Tebou, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Je to smutné. Věřím však, její duše je tu s tebou dál.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je mi velmi líto 😢💕hlubokou upřímnou soustras♥ Ale krásný věk, já rodiče dávno nemám a mámu neznala jsem od 11 let vlastně to nebyla máma, když nás opustila pět dětí. Mě vychoval tatínek a stále mi chybí.😢💕

    OdpovědětVymazat