středa 29. března 2023

Příprava na letní sezonu

Počasí si s námi docela pěkně hraje, někde jsou už stromy a keře nádherně rozkvetlé, jinde je sněhová pokrývka. Zima se ještě své vlády vzdát nechce, ale jaro už se přece jenom hlásí. 
Až se léto zeptá, co jsem dělala v zimě můžu se tak trochu pochlubit. Na zahradě s oblibou sázím květiny do starých hrnců, nočníků i zadělávacích mís,  mojí oblíbenou barvou je modrá. Některé hrnce jsou barevně opravdu původní, některým tak trochu pomůžeme. Letos jsem se rozhodla, že té modré ještě přidám. Modrá je přece dobrá. 
Opět přišly ke slovu sklenice od okurek, plastový kelímek a menší kartonová krabice. Na kartonovou krabici jsem použila dětský nátělník ze sekáče za celých 10,- Kč a nějaký ten provázek. Ostatní je zase háčkované. Myslím, že jsou výtvory barevně docela podobné starému  nádobí. 










34 komentářů:

  1. Tedy Evi, Ty jsi moc šikovná a opravdu se mi Tvoje výtvory moc líbí. Na zahradě budou dělat radost a nádherně zdobit prostředí. Máš můj velký obdiv a k tomu Ti přeji krásné jarní dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tvé výtvory v kombinaci s kytičkami, to je pokoukáníčko.
    A navíc, modrá je dobrá. 😀
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,to je nádherné.Jsi velmi nápaditá a tvořivá.A modrá je opravdu dobrá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já, Evi, každému říkám, že modrou nemusím a tady se nad tvými výrobky a počiny rozplývám! Jsi úžasná ! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a původně jsem čekala, že budeš psát o tom, jaké máš nové plavky a jak do nich 2 kg hubneš! hihi Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi, modrou v zahradě mám moc ráda. Taky mám každý rok osázené staré modré hrnce. Háčkovaný set se Ti k modrým nádobám krásně hodí. Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, ty jsi naprosto vzorně připravená! Taky mám po zahradě v létě modré hrnce, moc se mi líbí ta tvá mísa! A tvořením si to modření krásně doladila.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, modré hrnce má v oblibě docela dost zahrádkářů a já moc děkuji za pochvalu 😀

      Vymazat
  8. Prostě paráda !
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní30/3/23 09:55

    Lezarts

    Malé Řecko na zahradě:) Souhlasím, i modrá je dobrá!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké výrobky máš. Zajímavý je obsazený nočník nebo konev, jen ona je pak už vyřazena z provozu. Dobrý je tam ten netřesk. U obháčkovaných - čím baňatější, tím lepší (ale ne na naší postavě, že?) 😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, baňatá obháčkovaná ženská by asi nebyla to pravé ořechové 😀

      Vymazat
  11. Ta modrá barva nádobí je krásné retro a tvoje doplňky opravdu krásně ladí. Jsi šikovná. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, modrém hrnce jsou moje nejoblíbenější, ale najdou se i hnědé nebo černé. Přeji pěkný víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  12. Máš pravdu, modrá je dobrá, a vůbec nic to nemá společného s tím, že je to moje nejoblíbenější barva :D.
    Parádní tvoření!

    OdpovědětVymazat
  13. No, máš to netradiční a zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle se povedlo. Ne nadarmo se říká modrá je dobrá a v této kombinaci se to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádherné! Jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní1/4/23 16:04

    tetkapernikarka
    Evi, taky jsem schopná osázet kdejakou nádobu 😁 Máš to moc pěkné a i pro mne je modrá dobrá, mám ji ráda 😊 Přeji Ti hezké a pohodové dny 😊🍀🌞 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já mám osazené i staré naběračky, dávám tam netřesky. Měj se hezky, přeji pěkný víkend, pá 😉😊

      Vymazat
    2. Anonymní2/4/23 11:51

      tetkapernikarka
      Netresky v naberačce taky mám 😊 Už mi dcera říkala, že mám nápady 😁😁
      Krásnou neděli, Evi 😊🍀🌞

      Vymazat