sobota 1. dubna 2023

Nádherné čemeřice

Musím přiznat, že o čemeřicích toho moc nevím. Na zahradě je nemám, ani si nepamatuji, že by je měla babička nebo někdo v mém blízkém okolí. Vlastně jsem je objevila až na některých stránkách vašich blogů. Samozřejmě, že jsem je zaregistrovala už před několika lety, ale pořád nic. Až tohle jaro na mě ty čemeřice z vašich blogů koukají tak přesvědčivě, že jsem se rozhodla je prostě mít.
Odpoledne jsem byla na procházce a před jedním květinářstvím jsem mezi ostatními květinami objevila světle žlutou čemeřici. Padly jsme si do oka, je moje první. 
Po návratu jsem zasedla k internetu a začala hledat další různobarevné čemeřice a měla jsem štěstí. Objevila jsem inzerát, kde paní nabízí nádherné kousky ze své zahrady, rozesílá je prý už 20 let. Jsou  nakvetlé, takže žádné chudinky to asi nebudou. Poslala mně seznam  abych si vybrala a já jsem nadšená. 
Doufám, že vše dorazí v pořádku. Vám posílám na ukázku vybrané kousky z její nabídky. 






26 komentářů:

  1. Evi, dnes jsem koukala po obědě na televizi, kde představovali všechny druhy čemeřice, které se u nás pěstují. Krásné fotografie. Já mám jenom bílou. Červená mi zmizela. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, zdravím. Čemeřice se mi moc líbí, jsou ozdobou každé zahrádky. Tak ať Ti hezky rostou a dělají radost, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, doufám, že mi ještě nějaký ten rok radost budou dělat. Měj se, přeji klidné Velikonoce, pá 😀😉

      Vymazat
  3. Já mám jen čemeřici bílou. Jsou krásné ty, co jsou na fotkách.
    Hezkou Květnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já s nimi vlastně budu začínat, tak jsem moc zvědavá. Měj se hezky, zdravím 😊😀

      Vymazat
  4. Anonymní2/4/23 07:46

    Evi, čemeřice se mi taky moc libi.Mam jen jednu a rada bych doplnila zahradku dalšimi. mohu tě poprosit o kontakt na pani ktera posila. Děkuji moc a přeji hezkou Květnovou neděli.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, spojení najdeš v komentářích níže. Paní je velice ochotná, dneska už mám balík doma. Zdravím 😉😊

      Vymazat
  5. Anonymní2/4/23 11:57

    tetkapernikarka
    Čemeřice jsou krásné, na mé zahrádce ale zatím chybí. Nemám velkou, ale o čemeřici už uvažuji dlouho. Poprosím taky o kontakt 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kontakt je v komentářích, paní za další zákazníky bude ráda. Já už balík mám, došlo všechno skvěle zabalené a ještě dárek navíc. Zdravím, pá 😀😉

      Vymazat
  6. Anonymní2/4/23 12:13

    Lezarts

    Čemeřice mají rády i naší zahradu a já mám ráda je:). Také jsem letos neodolala a objednala v jednom zahradnictví, dva nové druhy. Snad se jim tu bude líbit?! Jen si budu muset počkat, než vykvetou. Paní má hezkou nabídku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, paní je velice ochotná. Dneska balík došel, perfektně zabalený, takže čemeřice nepoškozené. Navíc jsem dostala ještě dárek. Já se mám 😁😁

      Vymazat
  7. Jsou nádherné, věřím, že ti udělají na zahradě krásnou parádu. Jinak to snad ani nejde, už jen ten název čemeřice je kouzelný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, doufám, že parádu dělat budou, jsou prý velice nenáročné. No nevím, já také umím dost 😀😁

      Vymazat
  8. Evi, jak někde uvidím nějakou, kterou ještě nemám, přikoupím... Jsou to krásky!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, paní je velice ochotná, čemeřice přišly naprosto skvěle zabalené a s dárkem navíc. Měj se hezky, přeji klidné Velikonoce, pá 😀

      Vymazat
  9. DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU A KOMENTÁŘE. POKUD MÁTE O ČEMEŘICE ZÁJEM, POSÍLÁM MAIL 😀 markvartovi34@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3/4/23 09:40

      tetkapernikarka
      Díky, Evi 🙋😊🌞

      Vymazat
  10. Čemeřice jsou krásné a ať se jim u tebe daří.Já je mohu obdivovat akorát u sestry na zahradě.Komentář jsem už jednou psala a bude asi ve spamu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, doufám, že se jim bude dobře dařit, na pěstování prý náročné nejsou. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  11. Vypadají moc hezky! Ať dobře dojdou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědav, co dorazí 😀 Doufám, že budu spokojená 😉

      Vymazat
  12. Jsou moc pěkné, věřím, že dojdou v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ať dorazí v pořádku a daří se ti je pěstovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorazit by měly zítra, už se ozvala pošta. Tak uvidím, až je uvidím 😀😁

      Vymazat