úterý 4. dubna 2023

Opět něco z knihovny

 Pro ty, kteří mají rádi kriminální příběhy, detektivky nebo thrillery, zkrátka pro čtenáře napínavých příběhů. Hlásím se mezi ně i když samozřejmě nečtu jen napínavé příběhy s kriminální zápletkou. Tentokrát to ale tak vyšlo.

Linda Castillo  Ztracené děti

Policejní náčelnice Kate pomáhá kriminalistům při řešení dalšího případu v amišské komunitě. Tentokrát jde o zmizení  mladých, problémových amišek, které už nechtějí žít životem svých rodičů a prarodičů, životem v tradiční amišské kultuře. 
Autorka knihy sama pochází z amišské rodiny, takže zná velmi dobře nejen toto prostředí, ale i problém. 
Kniha je tak trochu detektivka, tak trochu thriller, ale ten, kdo má rád tento žánr, zklamaný určitě nebude. Fakt super čtení. 



Megan Abbotová  Podej mi ruku 

Psychologický thriller o děsivém tajemství, které zničí přátelství dvěma kamarádkám a úplně změní jejich životy. 
V sedmnácti byly nejlepší kamarádky, velice ctižádostivé studentky státního gymnázia. Sdělovaly si snad úplně všechno až do doby, kdy se Diana svěřila se svým nejtemnějším tajemstvím. Jejich přátelství se rázem rozpadlo. Kit byla šokovaná a své kamarádce se snažila za každou cenu vyhnout.
Po několika letech se spolu nečekaně setkávají na stejném pracovišti, jako dvě odbornice v oblasti chemického výzkumu. I Diana zná některá tajemství Kit a vzájemné odhalení by ohrozilo jejich prestižní postavení i kariéru. 
Příběh, který odhaluje život psychicky narušené ženy, kam až může takový člověk zajít. 




18 komentářů:

  1. Evi,to je čtení pro mě,píšu si.V tomhle počasí často beru do ruky knížku.
    Díky za seznámení
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. JItko, Ztracené děti se ti budou líbit určitě. Teda doufám, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Evíku, tyto žánry já nemusím asi je to díkymé nemoci, ale díky za inspiraci povím dceři ona thrillery může :-) Měj se hezky a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, myslím, že by se dceři knihy líbily. Ta první určitě. Moc zdravím a přeji hezké Velikonoce 😀😉

      Vymazat
  4. Evi, hned bych si sedla a začetla se... Bohužel, ale děkuji za tipy, třeba jednou...
    Přeji příjemnou středu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to víš, pracující jedinec tolik času na čtení nemá 😊 Třeba fakt jednou bude čas. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Píšu si na seznam do knihovny !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, od L. Castillo byla tohle už asi třetí kniha, kterou jsem četla a zklamaná jsem nebyla. Měj se hezky, přeji hezké Velikonoce 😉

      Vymazat
  6. Knihy Lindy Castello z prostředí amišské komunity jsem také četla a líbily se mi. Je to napínavé a zajímavé čtení. Tuto si píšu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, jestli tuhle ještě neznáš, tak určitě zklamaná nebudeš. Zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Obě knihy dobré, ta první fakt skvělá. Pěkné Velikonoce, pá 😀

      Vymazat
  8. Evi, děkuji za tipy na četbu.🍀 Po Ztracených dětech se rozhodně podívám. Tu druhou knihu mám doma, ale ještě jsem jí nečetla.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, obě dobré, ale Ztracené děti hodně dobré, teda za mě. L. Castillo píše hodně čtivě, tohle byla už třetí její kniha, kterou jsem četla a nezklamala. Přeji hezké a klidné Velikonoce, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, o Ztracených dětech jsem už slyšela, díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní5/4/23 19:10

    Lezarts

    Děkuji za recenze, obzvláště tu první.O Amiše se zajímám, bude to další obohacení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, já jsem se o nich dozvěděla víc právě od téhle autorky. Četla jsem už asi tři knihy a všechny byly právě z amišského prostředí.

      Vymazat