sobota 22. dubna 2023

Rain Man na divadelních prknech

V březnu jsem byla na další generálce, tentokrát v divadla Na Fidlovačce na hře Rain Man. Mnozí budete určitě znát stejnojmenný, oscarový film s Dustinem Hoffmanem a Tomem Cruisem. 
Je to dojemný, emocionální příběh dvou bratrů. Charlie je profesionální hráč a podvodníček, kterého kdysi otec ze svého domu vyhodil. Teď, po otcově smrti se Charlie vrací domů, pro dědictví, které rozhodně nebude malé. Tam ale zjišťuje, že má autistického bratra, který žije v ústavu a právě tomuto ústavu otec veškeré jmění odkázal. 
Charlie se pokouší závěť zneplatnit a svého bratra z ústavu odveze. Společná cesta do Los Angeles oběma bratrům změní život. 
Film má daleko více možností výrazových prostředků, ale ani tento nedostatek divadelnímu představení neubírá na jeho atraktivnosti. Jde o příběh a ten zahráli oba protagonisté skvěle, Matěj Ruml ještě o trochu skvěleji. Charlie je v podání Martina Písaříka naprosto uvěřitelný a Matěj Ruml, jako jeho autistický bratr opravdu skvělý. 





fotka z tiskové konference 

                                        

13 komentářů:

  1. Evi, už jsem o divadelním představení Rain Man četla a docela ráda bych ho viděla. Moc děkuji za prima recenzi a současně i pozvánku do divadla.
    Měj hezké jarní dny. 🌞🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, my jsme s kamarádkou byly spokojené, oba hlavní představitelé byli výborní. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  2. Evi, nedávno jsem si pustili film. Po kolikáté už... Kvalita prostě nemizí ani po mnoha letech. Moc děkuji za tvou recenzi, je to dobrý tip.
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, film jsem také viděla vícekrát a vždycky jsem nadšená. Měj se hezky, zdravím 😉😊

      Vymazat
  3. Musel to být krásný zážitek!

    OdpovědětVymazat
  4. Film jsem viděla a bylo by zajímavé vidět i divadelní představení.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, za nás s kamarádkou velká spokojenost 😉😊

      Vymazat
  5. Jani, byly jsme s kamarádkou fakt spokojené, představení se nám opravdu ííbilo. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem viděla film a bylo by zajímavé vidět i divadelní představení. Recenze jsou užitečné - díky.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Růžo, někdy může být divadlo hezčí než film. Já to tak mám třeba z Poslední aristokratkou. Divadlo jsem viděla dvakrát a byla jsem nadšená zatímco film se mi tolik nelíbil. Měj se hezky, moc zdravím 🌷🍀🌻

    OdpovědětVymazat
  8. Film mám ráda a i divadlo muselo být skvělým zážitkem.

    OdpovědětVymazat
  9. Představení se nám líbilo a oba hlavní představitelé byli fakt dobří. Zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá dobře, ale nemám Fidlovačku ráda, není tam kavárna a mám ji daleko :-D

    OdpovědětVymazat