středa 15. března 2023

Přijde jaro, přijde

Sedím u počítače a nestačím se divit, co se to za okny děje. Taková vánice u nás snad nebyla za celou zimu. Několik dní teď fouká nepříjemný, studený vítr a občas spadne nějaká ta kapka deště, ale teď doopravdy chumelí, a to tak, že pořádně. 
Minulý týden jsem byla obhlédnout okolní parky a předzahrádky, samozřejmě došlo i na Olšanské hřbitovy, abych zjistila, jak je to s tím jarem. Jasně že bude a doufám, že už přijde brzo, přestože teď je za našimi  okny bílo. 
Takhle to kvete u nás v okolí. 







28 komentářů:

  1. Evko, u nás kroupy. Zatím jsem to jaro teda moc nezahlédla, ale snad se po něm o víkendu podívám :-) Děkuji za jarní fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, o víkendu se podívej, protože po něm se má zase ochlazovat 😀😁

      Vymazat
  2. Evi,to je jediná jistota,že jaro přijde.Ale dnes to nevypadalo,že je už za dveřmi.
    U nás také sněžilo.U vás to krásně kvete,u nás moc ne.Dnes jsme byli kus za Libercem a tam příroda ještě spí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás včera vánice a dneska se na nás sluníčko směje už od rána. Po obědě jsem vyrazila na můj oblíbený farmářský trh, zasedla jednu z laviček a chytala bronz. Měj se hezky, zdravím 😊😀

      Vymazat
  3. Anonymní15/3/23 21:23

    Lezarts

    U nás se taky strhla vánice, ale to už je jenom takové předjarní škorpení:)
    Hezky si to už v Praze “pokvítá”.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí jako houpačka na Matějské pouti. Včera opravdová vánice a dneska od rána sluníčko. Ta druhá varianta je mi teda příjemnější 😀😊

      Vymazat
  4. Evi, já byla v Praze v pondělí rozloučit se s Kumíkem a divila jsem se, jak tam už kvete zlatý déšť. U nás dnes sněžilo. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ten kvete opravdu hodně. Dneska u nás máme pro změnu pravé předjaří. Sluníčko svítí od rána, tak jsem po obědě zašla posedět na lavičku do parku natankovat trochu vitamínu D. Měj se, pá 😀😊

      Vymazat
  5. Evi, tohle fakt u vás kvete a ty koláže jsi dělala? Pak se mi to líbí. Dnes u nás bylo tak normálně, březnově, ale když si doma "postěžuji", přítel řekne: Co se divíš, je březen! A já dodám: Za kamna vlezem. 😉 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsou to opravdu současné fotky a ty koláže jsem fakt dělala. Přítel má pravdu. Ve stejném stylu odpovídá můj muž, když si postěžuju, že mi bolí záda. Hned mi poradí, ať se kouknu do občanky. A také má pravdu. Měj se hezky, zdravím 😀😁

      Vymazat
  6. Moc krásné jarní koláže, Evi!
    I u nás se včera ženili čerti, dnes je -3, ale alespoň bude sluníčko!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helo, počasí fakt jako na Matějské, jednou nahoře podruhé dole. Včera vánice, dneska se na nás celý den směje sluníčko. Takhle už se mi to líbí i když zatím žádné vedro. Ale pořád jsme ještě za kamny a v dubnu asi ještě budem. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  8. U nás také včera napadl sníh, jelikož už se hrozně moc těším na teplé dny, tak z toho moc radost nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, a tady po sněhu ani památka. Dneska bylo naopak nádherně slunečno, ale teplo teda nebylo. Měj se, pá 😀😉

      Vymazat
  9. Evi, krásné fotky. 👍👍👍 U nás se včera také ženili všichni čerti. Sníh střídaly kroupy a pak zase sníh. Ještě se drží na střechách, kam nesvítí sluníčko.
    A já si včera neprozřetelně strčila do pračky kabát. 😀 Dopoledne bylo tak hezky.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, za oknem to někdy vypadá na pěkné teploučko, ale venku to teplý kabát ještě chce. I když sluníčko už občas docela krásně hřeje, studený vítr idilku kazí. Užij si pěkný víkend, možná i slunečný 😀😉

      Vymazat
  10. Neboj, přijde. Musí :). U nás bylo hodně podobně, vichřice, vánice, psa by člověk ven nevyhnal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, máš pravdu. Ani naší Barče se ve vichru nikam nechce 😀 Užij si klidný víkend, pokud možno sluníčkový 😉

      Vymazat
  11. Je to u vás krásně barevné. Takže jaro už k vám dorazilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, někde už dorazilo, někde zatím jen ťuká na dveře. Měj pěkný víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  12. Dnes je za okem už od rána sluníčko. Ale dny předchozí byly jako na střídačku. Snad se to už usadí.
    Kvítka jarní ale už se snaží nás jarně naladit.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, svítíčko sluní, ale ten vítr je hodně nepříjemný. Přeji hezký víkend, pokud možno tak sluníčkový 😀😊

      Vymazat
  13. Evíku, počasí máme úplně stejné jako je u vás včera pěkná vánice a dnes krásně svítilo sluníčko celý den, jen příšerný a ledový vítr který vše pokazil i doma jsem byla zmrzlá ani na zahradu jsem nevyšla byla pod duchnou😀. Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dnešní den se opravdu vyvedl, u nás teda určitě. Sluníčko hřálo a na procházce jsem potkala i pár lidí jenom v tričku 😀

      Vymazat
  14. Také to tak u nás bylo. Obrovské a husté vločky. Pak se to rychle ztratilo, ale sluníčko také doprovází studený vítr. Fotky jarních Kytice k jsou povzbuzující. Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  15. Majko, před pár dny chumelenice a dneska v ulicích někteří otužilci jenom v tričku. U nás bylo ale opravdu teplo, to musím uznat i já zimomřivka 😉😀

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ráda fotím probouzející se přírodu, je to krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám probouzející se jaro ráda, když je před námi teplé (doufám) léto, sluníčko, koupání, zahrádka, les. Už se moc těším 😉😀

      Vymazat