sobota 23. března 2024

Čtenářské tipy

Minulý měsíc jsem v knihovně narazila na dvě knihy Victorie Jenkins. Autorku jsem neznala, ale vzhledem k tomu, že to jsou thrillery, které čtu ráda, hned jsem si je odnášela domů. 

Viktoria Jenkins   První, která zemře 

Jedné horké letní noci spadne ve studentském domě ze střechy mladá žena. Oběti bylo dvacet let, byla bezstarostná, šťastná a její smrt z počátku vypadá jako nehoda. 
V místnosti se ovšem najdou na koberci střepy skla a svědek vypovídá, že před pádem zaslechl hádku. 
Při pitvě je navíc zjištěno, že Kaira skrývala před okolím své tajemství, byla již několik měsíců těhotná.
Kniha se mi líbila, dobře se čte díky krátkým kapitolám a přestože je kniha brána jako 2. díl. příběhy případu na sebe nenavazují. Jen bych víc věděla o vyšetřovatelkách případu Alex a Chloe a jejich soukromém životě. 






Victoria Jenkins   Děti ohně 

Jednoho dne se ve staré opuštěné nemocnici najde spálené tělo, které se ani nedá identifikovat. 
Případem se opět zabývá vyšetřovací tým v čele s Alex a Chloe. Když se zakrátko objeví další oběť, je téměř jasné, že vražda v nemocnici byla jen první z mnoha. 
Opět se kniha četla dobře, krátké kapitoly mě nutí číst pořád dál a dál. Děj přeskakuje do dvou rovin pohledu, ale určitě jsem neměla pocit, že se ztrácím. 
Tomu, kdo má rád tento žánr, nabízím jako další tipy. 






14 komentářů:

  1. Evi, fajn tipy. Sice teď mám knižní zásoby ještě nevyčerpané, ale do budoucna se mohou hodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, také si zapisuji tipy i když toho mám ke čtení dost a dost. Teď jsem si v knihovně vyzvedla rezervaci na Bryndzu a čekám Karin Lednickou - Životice. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  2. Knížky si píšu do seznamu,ale do knihovny půjdu až,jak mi dopadne červnové vyšetření očí.U PC musím sedět v tmavých brýlích,které mám nasazené na dioptrických.Všechno dokážu oželit,ale čtení mi chybí hodně.
    Evi,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, čtení by mně také chybělo, ale někdy prostě nic nenaděláme. Je fajn, že můžeš na PC a televizi. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  3. Fajn tip, děkuju. Příště se po nich v knihovně mrknu 😉
    Krásnou neděli ☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle žánr mám ráda, ale čtu i jiné, jinak už bych se koupala v krvi jak Č achtická paní 😀 Zdravím, pá 😉🙋‍♀️

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za zajímavé tipy a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já přeji klidný pracovní týden, neděli už nestíhám, pá 😉😀

      Vymazat
  5. Píšu si!
    Zdravím a přeji hezkou Květnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já přeji klidné Velikonoce a když to vyjde, tak sluníčkové, pá 😀

      Vymazat
  6. Anonymní24/3/24 10:09

    Lezarts
    Počkám si na další recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, nejsem Čachtická paní, takže čtu i jiné žánry, Příště z jiného soudku, měj se hezky, pá 😀😄

      Vymazat
  7. Obě knihy znám, ale ještě jsem je nečetla. 🙂
    Už se taky těším na nějakou detektivku nebo napínavý thriller - zatím čtu romány.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, právě to prokládám také jinými tématy. Detektivky čtu ráda, ale pořád se to ani nedá. Měj se hezky, pá 😄😉

      Vymazat