úterý 19. března 2024

Tak jsem se konečně dočkala

Tak úplně o jaru to dneska nebude, přesto si jarní fotky neodpustím. 
Na začátku března se mi u notebooku ulomil pant. On sám tak úplně ne, bylo mu trochu pomoženo. Přes zaseklou přívodní šňůru myši se mi ho podařilo nalomit, později vylomit. V opravně mně řekli, že to je malá závada, která bude do dvou dnů hotová. Také věřím skoro všemu, zvlášť když je to pro mě příznivé. 
Po několika dnech a urgenci se pořád nic nedělo. Na opravu mají podle smlouvy čtrnáct dní a k tomu, že by zakázka měla být vyřízena během dvou dnů se vlastně nevyjádřili. No, tak fajn. 
Tak trochu absťák se zpočátku objevil. Nemohla jsem přidávat nové příspěvky, protože na tabletu mi to nějak nefunguje. On to možná umí, ale já mu to neumím říct. Číst a komentovat vaše příspěvky jsem mohla, tak se toho zase tolik nestalo, ale v délce opravy nekecali, fakt čtrnáct dní. 

A teď ještě pár fotek z vítání jara doma 





a v ulicích 





26 komentářů:

  1. Evi, krásné fotky 👍🌸👍.
    A k té opravě? Mně začalo loni na dovolené zlobit čtečka. Mám jí už dost let a bylo jasné, že je v ní slabá baterie, která po dobití vydržela den až dva. V začátcích stačilo dobíjet jednou měsíčně. Muž našel servis a my se tam začátkem prázdnin vypravili. Říkala jsem si, vymění mi baterku a jede se dál.
    Nejelo. Pán v servisu mi řekl, že to bude trvat týden a bude to stát tisícovku.
    Ve finále to stálo podstatně víc a týden se protáhl na tři, protože si pán ze servisu mezitím vzal dovolenou. Muž jí vyzvedl, až když jsem ležela v nemocnici.
    Tak moc držím pěsti, aby ti notebook stále dobře sloužil.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, výměna pantu trvala dlouho a cena za opravu se mi zdála celkem vysoká, hlavně, že už opět funguje. Měj se hezky, moc zdravím 😉

      Vymazat
  2. je krásné jak všechno začíná kvést....jezdím po kraji a kochám se :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro mám ráda, také se kochám. I v Praze je spousta míst, kde si to přicházející jaro doslova užívám. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  3. Krásné jarní fotografie. Já jsem zaseelabptoblem s mobilem. Porouchal se a bohužel jsem z něj už nevytáhla kontakty, které jsem neměla zálohované na Google, tak že jsem o ně přišla. Něco se najde na netu, ale ty soukromé si obnovíme, až se mi známí ozvou. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ztráta kontaktů je vždycky nepříjemná, chvilku trvá než se je zase podaří dohledat. Naštěstí jich zase tak moc nemám a ty nejdůležitější mám pro jistotu v diáři. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  4. Evi, nejvíc poruch přístrojů se obvykle objeví v den odjezdu na dovolenou ( nám před 6 lety lednice s mrazákem ). To je pak zmatek, panečku.
    Z tvých fotek čiší jaro a líbí se mi ( už dost dlouho ) to retro rádio.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, každá porucha je nepříjemná, notebook ještě takový problém zase není, ale stejně je to nepříjemné. Moje rádio jsem koupila asi před deseti lety, kamarádka má na chalupě úplně stejné. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  5. Evi, problém jsem měla s notebookem také. Odešla mě baterie a byl hrozně pomalý
    Oprava na druhý den, ale měla jsem nervy,co tomu bude. Fotografie 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, trvalo to docela dlouho, cena také nebyla zrovna nízká, ale už je doma, a to je pro mě důležité. Měj se parádně, pá 😉

      Vymazat
  6. Já mám rok nový PC,tak snad už se mnou dožije.Notebook mám jen malý,ale s mýma rukama se mi píše lépe na klasické kllávesnici i když myš už jednou ruku nezvládám.Jarní fotografie jsou nádherné.
    Evi,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky za pochvalu, jsem ráda, že se fotky líbí, pá 😃

      Vymazat
  7. Evi, s PC problémy nemáme, používáme už roky jednu značku a servis jsme nikdy nepotřebovali. Ale děsí mě, když se cokoli porouchá a potřebuje opravdu... Dokonce i s těmi záručními je dost problém, dcera nedávno řešila pračku, byla to hrůza...
    Děkuji za krásné jarní fotky a jsem ráda, že si tu s námi. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já ho mám také dlouho a tohle byla první oprava. Zavinila jsem to sama, do pantu jsem přivřela přívodní kabel a bylo. Jednoduchý problém, ale cena opravy byla poměrně vysoká. Za chyby se platí 😉😃😊

      Vymazat
  8. Dovedu si představit tvoji netrpělivost. Nám se o počítače stará starší syn a dokud bydlel o ulici dál,tak to bývalo okamžitě. Hodně ho to baví. Vlastně mi počítač postavil z nakoupených dílů včetně bedny a oživil on. Na notebooku zase neumím pracovat já. Nevím vlastně ani proč. Jestli tím, že klávesnice je až za tou dotykovou myší? Mám veliký monitor a slouží mi i jako televize. Mně zase nedávno odešel tablet, se kterým trávím chvíle v posteli a bylo mi řečeno, že po záruce nestojí oprava za to a koupila jsem tedy nový.
    Jarní fotky jsou moc pěkné. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Majko, také mám tablet do postele. Na notebooku se mi líp pracuje, ale používám klasickou myš, s tou dotykovou to neumím. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní20/3/24 12:13

    Lezarts
    No moderní komunikace z nás dělá “závisláky”, ať chceme, nebo ne:-(
    Tudíž hurá a můžeme obdivovat Tvé jarní pohlednice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, je to tak. I osoba v mém pokročilém věku je vlastně závislákem, čemuž bych před pár lety určitě nevěřila. Měj se hezky, zdravím 😊😃

      Vymazat
  11. Teprve, když se PC nebo noťas porouchá, vidíme, jak nám to už chybí. Před Vánocemi jsme doma také řešili opravu NTB, ale využili celou dobu těch 30 dní. Pochopili jsme to, byly Vánoce, pak Silvestr a N. rok, zkrátka se to "pokazilo" v tom exponovaném období. Hlavně, že to bylo v záruce. 👍
    Ta kvetoucí sakura je už letošní?? Já před dvěma dny fotila teprve pupeny... ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Hanko, i senior se stává závislákem na nových technologiích, tomu bych fakt nikdy nevěřila. Sakura je opravdu letošní, kvete vždycky jako první v širokém okolí. Za domem jich máme celou řadu, ale tam jsou zatím také jen pupeny, tohle je prostě kráska. Měj se hezky, moc zdravím 😃😊

    OdpovědětVymazat
  13. Určitou závislost na PC si přiznat musíme. Já si zatím až tak moc na nějaké závady stěžovat nemohu, ale minulý rok jsem výpadek 10ti dnů taky měla. Ale s tím jsem počítala.
    Jaro je prostě tady. Někde už jásá víc, někde mu to trochu víc trvá - jako třeba u nás v Podkrkonoší.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, za chvíli bude jaro i u vás, letos si docela pospíšilo. Měj se hezky, zdravím 😊

      Vymazat
  14. Ahojky Evíku, musím pochválit tu krásu hned je veseleji, když vše kvete ale u nás nic moc jelikož od hor máme chladnější počasí ráno i mrazíky.Těším se na jaro už moc :-) To víš je to technika, které neporučíme ale závislačky jsme asi všichni, kdo říká že ne, tak pěkně kecá.😁 😂Mě muž koupil noťáska a druhý den šel do opravy nefungovalo chlazení a to byl nový čekala jsem skoro měsíc.Měj se hezky opatruj se a hezký víkend přeji.💐🌺

    OdpovědětVymazat
  15. Ivetko, nikdy bych nevěřila, že se stanu závislákem, ale je to tak 😊. I tady byly tento týden ranní mrazíky. Měj se hezky, moc zdravím 😊🍀

    OdpovědětVymazat