pondělí 24. června 2024

Co jsme ještě navštívili

Při našem krátkém pobytu v Rumburku jsme ještě navštívili další zajímavá místa. Šluknovský zámek a zámecký park. 












Další zastávkou byla Česká Kamenice. Těšila jsem se návštěvu kaple sv. Panny Marie, ale kvůli rekonstrukci bylo zavřeno. Nabídnu vám fotku vstupní věže poutního areálu, místní orloj a hrobku rodiny Preidlů, mecenáše a průmyslníka v České Kamenici, pohled na náměstí a okolí města. 








Uteklo to hodně rychle a jsme moc rádi, že jsme tato, pro nás neznámá místa, mohli navštívit. 

31 komentářů:

  1. Anonymní24/6/24 17:24

    Lezarts
    Moc hezká místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. A když někdo navíc fotit umí, tak je to ještě hezčí 😀😂

      Vymazat
  2. Evičko, moc hezky upravené domy jsi nám zde nafotila. Narážíš asi na fotografie Jarušky, ale ty Tvé jsou také na 1***☺Hlavně, že jste byli spokojení, měj pohodové dny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Jára je profík, ale moje fotky z mobilu mi stačí, někdy se zadaří, někdy méně, ale to mě netrápí. Jinak tam bylo fakt krásně a spokojenost byla, pá 😉

      Vymazat
  3. Tato místa jsem nikdy nenavštívila. Mají tam moc hezké domy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro nás to byla první návštěva, ale v okolí je nádherně, spousta moznostna výlety, super 😊

      Vymazat
  4. Evi, ráda jsem se podívala na známá místa pohledem někoho, kdo tam byl poprvé a musím uznat, že se dívat umíš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je tam fakt krásně, užili jsme si to a spokojenost byla velká 😉

      Vymazat
  5. Hezký kraj, hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, jsem ráda, že jsme zvolili tohle místo, náhoda, ale vyšlo to 😃

      Vymazat
  6. Moc ráda bych se kolem Rumburka podívala - Jára nás často láká k návštěvě.
    Děkuji za tvé fotky, Evi a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, sázka na náhodu, která vyšla skvěle 😉

      Vymazat
  7. Nebyla jsem v těchto místech, takže ráda jsem se na fotky podívala.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, naše to také byla první návštěva a vyšla parádně, pá 😀

      Vymazat
  8. Evi, mrzí mě, že kaple Narození Panny Marie v České Kamenici byla zavřená, protože je to opravdu nádhera. Jsem ráda, že se Ti v našem kraji líbilo a pro mě je to spojeno i se vzpomínkou na milé setkání s Tebou. Bylo to moc fajn. Přeji Tobě i manželovi ještě mnoho krásných zážitků prožitých během letošního léta. Určitě se zase někam vydáte...mějte se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ne vždycky všechno vyjde, ale nám se u vás v kraji líbilo moc. Na setkání pořád vzpomínám a také přeji tobě i manželovi jen to dobré. Dneska jsme dorazili na chatu a protože tady téměř nepršelo, bylo to tak akorát. Kytičky už věsely hlavičky, pá 😉😀

      Vymazat
  9. Pořídila jsi tam moc hezké fotky, je vidět, že je tam hezky a možná jste byli i v zámku ve Šluknově? Libí se mi i i to náměstí. Je to od nás příliš daleko a tam se těžko vypravíme.

    OdpovědětVymazat
  10. Za pochvalu I návštěvu díky 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, uvnitř zámku jsme nebyli, o chvilku nám utekla prohlídka a manžel další hodinu nechtěl čekat. Nevadí, třeba někdy příště, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotky, Evi, děkuji za procházku 🩷

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky Evíku, měj krásné léto a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní27/6/24 06:54

    Hezký výlet.

    OdpovědětVymazat
  15. Evi, krásné fotky. Koukám, že mají v kamenici rekonstruované náměstí. Povedlo se to. Zámecký park s vodní plochou je moc krásný. To mám ráda. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  16. Majko, to náměstí je opravdu kouzelné, moc se nám tam líbilo, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  17. To náměstí je kouzelné, díky za krásný virtuální výlet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, líbilo se nám tam moc, tady jsme to vůbec neznali. Náhodný výběr pobytu byl super. Zdravím, pá 😉

      Vymazat
  18. Tuhle lokalitu neznàm, díky za článek👍😊

    OdpovědětVymazat
  19. I my jsme tady byli poprvé a náhodná volba vyšla skvěle. Zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat