neděle 16. června 2024

To jsem si teda naběhla

Minulý týden jsem si při venčení naší Barči docela slušně naběhla. Chodíme ráno jen takovou krátkou trasu, při zpáteční cestě jdeme vždycky kolem Městské policie, která sídlí hned vedle našeho vchodu. Tam to Barča miluje, protože od policistů, kteří chodí ven na cigárko, pokaždé vyžaduje podrbání, před některými dokonce padne i na záda. No, prostě dáma. 
Chodíme tam od štěněcího věku, je na to zvyklá a ona ty uniformy prostě miluje, některé už známe několik let. V pátek jsme žádnou uniformu, bohužel, nepotkaly, ale hned před jejich dveřmi ležela peněženka, taková obyčejná, textilní. Jen jsem se pro ni sehnula, automaticky se otevřely dveře na fotobuňku. Z recepce přišel službukonající příslušník, kterého s Barčou neznáme. Asi nekouří nebo je to nějaké nové koště, o čemž jsem přesvědčená.
Podávám mu tu peněženku, že ležela před jejich dveřmi a že jako půjdeme dál. Jenže všechno bylo úplně jinak. 
Paní, dejte mi občanský průkaz, řekl on.
Nemám, bydlím vedle, říkám já. 
Paní, to by takhle nešlo. Uvažte si pejska, musíme sepsat protokol. Už jsem viděla rudě. Chtěla jsem tu peněženku položit zpátky před dveře, ale neexistuje. Nakonec ze mě stejně vymámil jméno a adresu a protokol, který bude on muset zpracovat už teda nemusím přijít podepsat. Jak milé.
A víte, co je na tom všem absurdní? Ve stejné ulici téměř naproti měšťákům sídlí i Policie ČR.
A tenhle chytrolín mi na závěr povídá, že tam prý mají u vchodu tzv. schránky důvěry právě pro takové případy. Nalezenou věc vhodíte a je vystaráno. No, nekleplo by vás?










30 komentářů:

  1. Evi,beru to jako vtip na dobrou noc 🥰 Upřímně,mě by kleplo 🙈😱🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já už to mám také pro pobavení okolí, ale v první chvíli jsem byla hodně naštvaná, pá 😀😂

      Vymazat
  2. Divím se, že se mu chtělo něco sepisovat a nešel to do té schránky hodit sám, obvykle si práci ulehčují.
    Znám jeden vtip: dva takoví v uniformě píšou protokol:
    jeden povídá druhému - napiš u kina, jaké i/y - tak napiš u pošty - hele, víš co, napiš na rohu!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, vtip super. Policistovi bych byla vděčná, kdyby začal tím koncem 😂

      Vymazat
  3. Asi chtěl být příslušník městské policie důležitý.To by mě taky kleplo.Co mají řešit neřeší a u blbostí buzerují.Hezký nový týden Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je pravda, že tam jsou všude kamery, možná by měl problém, možná ... 😉

      Vymazat
  4. Evi, zjevně si narazila na ten praví orgán...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, není orgán jako orgán, příště budu chytřejší nebo budu jako tahle opička 🙈

      Vymazat
  5. Evi, kdysi dávno se stalo němž bratrovi něco podobného. Našel peněženku, ale bez peněz a byly tam jen doklady. Šel ji odevzdat a ještě byl obviněný, že z peněženky ukradl jakýsi obnos. Dlouho se to vyšetřovalo a bratr nakonec prohlásil, že už by nikdy takovou věc vracet nešel, protože s tím měl plno problémů a to mu ještě bylo vyhrožováno, že peníze bude muset majiteli zaplatit i když tam nic nebylo. Tady platí: Za dobrotu na žebrotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to napadlo, ale všude tam jsou kamery, tam by se poznalo, že jsem peněženku ani neotevřela. Ale problém by to mohl být. Tak raději takhle 🙈

      Vymazat
  6. To je fakt na hlavu !
    Hezké pondělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby ten orgán začal od konce, měli bychom to oba jednodušší 😉😊

      Vymazat
  7. Na tohle se hodí jeden ostravský vtip, ale je příliš jadrný, přesto výstižný, abych to psala na blog. 😍 Pro člověka však poučení, jak se zachovat příště - i proto se většina lidí do ničeho nemíchá ... ale zase i ti "orgánové" mají jistě s lidmi své zkušenosti, tak si kolikrát říkám, kdoví, jak bychom se na jejich místě zachovali my. Možná jsou takové předpisy, kolikrát těžko pochopitelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Orgán tvrdil, že je to tak ze zákona, tak nevím. U jedné policie zdlouhavě a u státní rychle a bez problémů. Teď už se tomu směju, ale tam jsem viděla rudě, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní17/6/24 18:11

    Lezarts
    Kleslo, ale nejdřív bych klepla toho administrativního dozorce pořádku.
    Jak vidno s poctivostí se nejdál dojde ke komplikacím, o některých měšťácích mám svůj názor, chodí si tam léčit komplex nevydařené autority.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrej debil.
    Kamarádka s mužem našli někde na výletě ledvinku a strávili půl dne na policii v nějakým vidlákově čekáním a sepisováním (ne, že by v Praze to bylo lepší)! Řekla, že příště nechá všechno ležet na zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, příště na to taky kašlu, dobře to není, ale takové zkušenosti odradí. Ještě by někdo mohl říct, že tam byly prachy a problém je na světě 🤢

      Vymazat
  11. Tak jsem díky tobě vybavena zkušenostmi, jak na to, kdybych něco našla. Já zatím byla vždy tím, komu se ztracená věc vracela...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ani nevím, co bych příště dělala. Tady to bylo přímo před měšťákama a pod kamerou. Chodit s tím někde po ulicích, ještě by někdo řekl, že jsem si nechala nějaké prachy, dneska je možné všechno 😉

      Vymazat
  12. Teda to bylo opravdu koště. Tak tedy, nalezenou věc máš příště vhodit do kastlíku státní policie naproti, ale jak ji tam dopravit, aniž bys musela k výslechu a sepsání protokolu s mešťáky, to už ti neřekl. Proto se mnohdy lidé raději staví k okolí nevšímavě, aby sami nebyli za dobrotu popotahováni jako zločinci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tohle lidi odradí, navíc tě mohou nařknout, že tam byly peníze. Nakonec bude mít problém nálezce 😉

      Vymazat
  13. Anonymní19/6/24 19:12

    Mám podobný zážitek z dob covidu. Od pondělí tenkrát platilo, že se musí nosit respirátor i venku. Šla jsem před osmou ráno se psem, bydlíme na kraji města, za námi jen pole. Když jsem sbírala první bobek, tak mi u slavného respirátoru praskla gumička. Otevřela jsem první popelnici a s pytlíkem s exkrementy jsem tam hodila i respirátor. Uvědomila jsem si to. Nebudu ho tahat zpět. Přetáhla jsem přes ústa šálu, nikde, nikdo. Udělala jsem pár kroků za roh a měšťáci - dva. U nás ve čtvrti nevídaný jev. Musela jsem s nimi k popelnici, aby viděli ... občanko, toto se může stát, ale musíte nosit náhradní ... manžel se mohl uchechtat, prý, to se může stát jen tobě...

    OdpovědětVymazat
  14. Buzerovat to jim jde, ale když mají zasáhnout, tak najednou nikde nikdo. Mám přehled, vždyť jsou hned vedle. Dřevěný plot kolem dětského hřiště je vylámaný každou chvíli, a to jim stačí vyjít jen pár schodů. No, my to asi nezměněné, pá 😄

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to bych se musela hodně držet, abych zachovala chladnou hlavu. Ten byl fakt na tečku. Přeji hezký víkend, Evi 🌸

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko, viděla jsem rudě, příště to asi nechám ležet. Také přeji pěkný víkend, pá 🌞

    OdpovědětVymazat
  17. To je teda divadlo! Ty jsi chtěla pomoct a oni chtějí sepisovat protokol...

    OdpovědětVymazat