pondělí 3. června 2024

Trochu tvoření

Na vašich blocích neustále vidím práci šikovných ručiček, tak jsem se nad sebou trochu zamyslela a pustila jsem se do mých oblíbených recyklací zavařovacích sklenic. Prsty mám trochu ztuhlé, obracením stránek knih je moc nerozhýbu, tak přišel po delší době na řadu háček. Budu také potřebovat nějaké malé dárky, tak volba byla celkem jasná. Ještě mám v plánu využít plastové mističky a dřevěné kolíčky na prádlo, ale někdy mi to s těmi plány moc nevychází, tak uvidím. 








22 komentářů:

  1. Evičko, to je roztomilé. Opravdu to vypadá moc hezky. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/6/24 21:26

    Tetkapernikarka
    Evi, máš to moc pěkné, takový dáreček musí potěšit každého👍
    Měj se fajn😊 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky moc, doufám, že dárečky potěš. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  3. Evi, je vidět, že háčkování je jako jízda na kole. To se opravdu nezapomíná! Máš jeden sloupek jako druhý!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké. Chystám se udělat pořádek ve sklenicích, takže třeba Tvůj nápad využiju.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, občas přijde doba, kdy mě to baví, to si pak vymýšlím, co udělat. Také mám v plánu lapač snů, pá 😉😀

      Vymazat
  5. Evi to je moc hezké. Jsi šikulka. Také jsem trochu tvořila...běhoun na stůl pro naši Hanku. Ještě se suší naškrobený...měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mám období, kdy tvořím hodně ráda a někdy neudělám vůbec nic. Asi to tak má být, nutit se do něčeho nemá cenu. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  6. Vypadá to moc hezky a háčkování není náročné. Kdo Tě naučil háčkovat? A předala jsi tuhle dovednost někomu? V mém případě to byla babička, ještě mám některé její "kousky".
    Ať se daří! 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, háčkovat mě naučila máma, háčkovala dečky i záclony. Byla na ruční práce moc šikovná. Některé dečky ještě mám, možná využiju na lapače snů. Já jsem to nikomu nepředala, nebyla chuť ani zájem. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  7. Anonymní4/6/24 21:40

    Lezarts
    Hezky si je ozdobila. Problém je, že s věkem chybí stále více čas:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, on by i čas byl, ale občas chybí chuť 😀😂😀

      Vymazat
  8. Krásné, k čemu všemu se hodí prázdná sklenice😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu, občas recykluji i plechovky, ale musí být chuť a elán 😀😂😀

      Vymazat
  9. Zajímavá recyklace. Hezky jsi zkombinovala ozdoby s háčkovaným základem - je to oživené, ale nepřeplácané.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, Evičko. 🙂 Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. To je tak strašně krásné, Evi! <3

    OdpovědětVymazat