čtvrtek 6. června 2024

Jen se tak trochu projít

 Dopoledne mě vylákalo sluníčko na malou procházku spojenou s nákupem na farmářském trhu. Vzhledem k tomu, že náměstí, kde se trhy konají je v dlouhodobé rekonstrukci, jejich rozsah je sice menší, ale spousta oblíbených prodejců to nevzdává. Jeden stánek se zeleninou mi tam sice chybí, ale zelenina na trhu samozřejmě nechybí. Já šla dneska cíleně pro sice nezdravou, ale skvělou iberskou slaninu. Potřebovat jí budu na víkendové vaření, ale kousku jen tak na chuť se odolat nedá. Dala by se snad i namazat na chleba. 
Fotky z dnešních trhů nemám, chtěla jsem vám hlavně ukázat fotky vtipných tabulí před vchodem do jedné z místních restaurací. Tak se se mnou pojďte podívat. 









20 komentářů:

  1. To je vtipný přístup, k věci 😊, něco podobného jsem zaregistrovala teď při dovolené na Šumavě. Bohužel, fotku nemám, ale před jednou hospodou měli tabuli: Hnusné pivo (a uvedeny stupně) s nepříjemnou obsluhou. Možná je takový "trend". 😃
    Hlavně, ať slanina chutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, právě ta nabídka s nepříjemnou obsluhou bude lákat. Tomu lidi věřit nebudou a kdyby to byla pravda, tak mohou říct, my jsme vás upozornili 😄😃😉

      Vymazat
  2. To je velice vtipné uvítání. Doufám že i posezení tam je super. Hezký nafocené. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsme tam nebyli, ale interiér i polední nabídky na jednotlivé dny jsou podle internetu hodně zajímavé. Určitě vyzkoušíme, zdravím 😊😉

      Vymazat
  3. Evi, iberská slanina je vynikající a jednou začas a jezená s chutí nemůže ublížit!
    Vtipné cedule mám ráda!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, zahřesit se občas musí 😉 Přeji pěkný víkend, pá 😀

      Vymazat
  4. Takové tabule mám ráda. A občas něco nezdravého není vůbec na škodu :-.).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, když ty nezdravé věci jsou většinou tak dobré, to se nedá odolat. Přeji pěkný víkend, pá 😄😉

      Vymazat
  5. Anonymní7/6/24 09:50

    Lezarts
    Mají tam dobrého humorista! Moc mě to pobavilo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to pobavilo, zřejmě tam je opravdu nějaký vtipálek 😄

      Vymazat
  6. Místní vtipálek se nezapře 😉😄

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je hodně super :D Pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ale ta úschovna manželů pobavila :)) Měj se hezky, Evi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, vypadá lépe, když jde manžel do úschovny než do hospody. Jeden náš soused zase říkal, že jde do lékárny. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  9. Ta Úschovna mě pobavila taktéž :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úschovna pro muže je hodně vtipná. Děkuji za návštěvu, zdravím 😉😀

      Vymazat