úterý 24. května 2016

Musím se pochlubit

Ruční práce nebyly nikdy mojí silnou stránkou i přišití pitomého knoflíku jsem prostě nesnášela. Když si ale manžel připravil a navlékl jehlu, že si teda ty knoflíky přišije sám, tak jsem se pochlapila (nebo asi poženštila) a šla jsem přišívat. Dodnes tu práci prostě nesnáším a přesto jsem si našla na stará kolena koníčka v pletení, háčkování a tvoření různých blbůstek, dekorací a malých dárečků.
Díky blogerkám jsem mimo jiné objevila stránky pinterest, které jsou opravdu suprová záležitost. Nápadů a tipů na oblečení, dekorece do bytu a do zahrady, recyklaci různých starých věcí, malování, háčkování a pletení téměř všeho, nepřeberné množství receptů různých kuchyní, no prostě bomba.
Stránky mě pomohly při tvoření háčkovaných soupraviček pro vnučky mojí kamarádky, při inspiraci na výrobu vánočních věnečků, naposledy například při využití starých naběraček jako netradiční závěsné nádobky na netřesky, které zdobí náš zahradní altánek.
Často jsem se u blogerek setkávala s háčkováním čtverců na zhotovení polštářků nebo přikrývek a chtěla jsem to také vyzkoušet. I tady mi pomohl pinterest, a tak jsem využila zbytky přízí a dva polštářky už jsou hotové.
Mám radost, nikdy bych si nemyslela, že se zrovna moje zájmy a záliby budou ubírat tímto směrem. Ani moji staříčkové (rodičové) nevěří vlastním očím!





Tato fotečka je vypůjčená

Žádné komentáře:

Okomentovat