středa 4. května 2016

To byl teda den

Dnešní den nezačal nijak špatně. Pršelo, ale vzhledem k tomu, že jsem doma a ne na zahrádce, tak mi to nevadilo. I déšť je občas potřebný.
Bolavý zub mojí 85. leté matky si zatím také dal říct, takže prozatím žádné drastické řešení nehrozí. Když už je totiž těch zubů jen pár (myslím doslova pár = 2 zuby), navíc je na nich uchycena protéza, tak by při odstranění jednoho z nich byl problém fakt dost velký. Problém se zatím odkládá.
Odpoledne jsme s manželem zajeli do OBI pro balkonovky, které obchod inzeroval na internetových stránkách, dokonce v akci. Potřebuji jich celkem dost, tak jsme teda vyrazili. Kupuji v setu po 10ti kusech. Neměli je ani v akci ani bez akce. Pouze samostatně v květináčcích za celkem přemrštěné ceny. Tak nic, jedeme do dalšího hobby marketu, tentokrát nás vítá HORNBACH. Hurá, tady jsme uspěli. Nakoupila jsem vše, co jsem potřebovala i to, co jsem původně ani nechtěla. Kytičky, bylinky, kdo by odolal!
Vracela jsem se domů spokojená, ale už také trochu hladová. Těšila jsem se na brokolicovou polévku, kterou jsem vařila včera a musím se pochválit. Byla dobrá. Měla jsem ji zaparkovanou na balkoně, tak jsem ji ohřála, připravila talíře a hádejte, jak to dopadlo. Nastal okamžk, kterému říkám "za stálého míchání lijeme do záchodové mísy." Byla kyselá!
Tak nic, k večeři budou špagety. Připravím si omáčku a potom už jen uvařím těstoviny. Omáčka byla téměř hotová, pochvalovala jsem si, že se samozřejmě zase povedla a jak se s odpuštěním přežeru. Najednou rána a v tom okamžiku ležela pánev s omáčkou na podlaze. Dobrá třetina byla rozprsklá po podlaze a ne jenom tam. Sporák, skříňky, no prostě hnusno. V tu chvíli u nás létaly sociální pracovnice jako vlaštovičky, houfující se k odletu do teplých krajin.
Příčinou byl poklop sporáku. Nepoužívám ho, ale přesto je neustále uchycený kovovým háčkem k digestoři, a to už pěknou řádku let. Pravděpodobně už nebude. Háček nevydržel, asi únava!
Mně někdy stačí docela málo a už jedu. Tak jsem se zase jednou pěkně vyřádila (nebo vyřvala)?
Snad už abych raději zalezla do postele. I když nevím! Mám nedávno novou a docela vysokou ...

Žádné komentáře:

Okomentovat